Markić, Ivan, - bibliografija

Godine:            

Primarno autorstvo

1.01 Znanstveni članak u časopisu

  1. 365336
    Car, Sandra ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan ;
    Stavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama : socijalni aspekt / 2015Pedagogijska istraživanja. Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2014 , Vol. 11, No. 2(2015), str. 71-83.
    edit
  2. 309425
    Markić, Ivan ;
    Socijalna komunikacija među učenicima / Pedagogijska istraživanja , 7 (2010), 2 ; str. 307-315 .
    edit

1.04 Stručni članak

  1. 309419
    Markić, Ivan ;
    Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma / Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117 ; str. 14-17.
    edit

1.08 Objavljeni rad s konferencije - znanstveni

  1. 335549
    Car, Sandra ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan ;
    The social component of teaching in multicultural schools - students’ perspective / U: Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.). IAIE Zagbreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings.. Zagreb : Interkultura, 2014, str. 126-137.
    [Naziv skupa: IAIE Zagbreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation (17.-21.09.2013. ; Zagreb, Hrvatska)]
    edit
  2. 318112
    Markić, Ivan ;
    Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja / U: Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.). Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum.. Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, str. 135-141.
    [Naziv skupa: Drugi kongres pedagoga Hrvatske (24-26.09.2012 ; Opatija, Hrvatska)]
    edit
  3. 317566
    Jurčić, Marko ; Markić, Ivan ;
    Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa / U: Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.). Susret kultura. Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010, str. 156-162.
    [Naziv skupa: Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kultura" (1-4.12.2009. ; Novi Sad, Srbija)]
    edit
  4. 317569
    Markić, Ivan ;
    Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi / U: Bene, Annamaria (ur.). Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi. Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010, str. 65-75.
    [Naziv skupa: Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi (23-25.09.2010. ; Subotica, Srbija)]
    http://blog.namesztovszkizsolt.com/wp-content/uploads/2009/10/MTTKKonferencia2010.pdf
    edit
  5. 317741
    Markić, Ivan ;
    Analiza kvalitete integracije studenata s posebnim potrebama na Filozofskom fakultetu u Zagrebu / U: Tóth, Sándor Attila (ur.). Researches at Eotvos Jozsef College. Baja : Eötvös József Főiskola, 2010, str. 23-30.
    [Naziv skupa: Bölcsészeti, műszaki és társadalomtudományi Kutatások az Eötvös József Főiskolán 2009 (03.-04.11.2009 ; Baja, Mađarska)]
    edit
  6. 317567
    Jurčić, Marko ; Markić, Ivan ;
    Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća / U: Bene, Annamaria (ur.). A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig. Subotica : Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009, str. 268-275.
    [Naziv skupa: AZ ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS A FELZÁRKÓZTATÁS VETÜLETEI AZ OKTATÁSBAN - JEDNAKOST ŠANSI KAO REZULTAT INTEGRACIJE U OBRAZOVANJU (17-19.09.2009. ; Subotica, Srbija)]
    edit
  7. 317787
    Markić, Ivan ;
    Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu / U: Mario Plenković (ur.). Informatologia Separat Speciale, No. 12. Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009, str. 48.
    [Naziv skupa: Društvo i tehnologija 2009. (28-30.06.2009 ; Zadar, Hrvatska)]
    edit

1.16.1 Poglavlje u knjizi - znanstveni rad

  1. 312905
    Jurčić, Marko ; Markić, Ivan ;
    Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi / U: Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.). Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija. Split : Dječji vrtić Montessori dječja kuća, Udruga Montessori pedagogije, 2011, str. 167-178.
    edit

1.19 Recenzija, prikaz, kritika

  1. 335174
    Markić, Ivan ;
    Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher / Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1−2 ; str. 246-249.
    http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=184145
    edit
  2. 309424
    Markić, Ivan ;
    Tummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters / Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 3 ; str. 403-406.
    edit
  3. 309423
    Markić, Ivan ;
    Prava djeteta i prava roditelja / Dijete i društvo: časopis za promicanje prava djeteta, 12 (2010), 1/2 ; str. 385-387.
    edit

3.15 Neobjavljeno sudjelovanje na konferenciji

  1. 317573
    Markić, Ivan ;
    Socijalna komunikacija među učenicima: načini, stilovi, sadržaji /
    [Naziv skupa: Kurikulum suvremenog odgoja i škole Znanstveni kolokvij (4-6.09.2009 ; Brijuni, Hrvatska)]
    edit
Zadnji puta osvježeno: 2017-09-26 06:45:32