Normal view MARC view ISBD view

Škola budućnosti:humana, stvaralačka i socijalna zajednica / Previšić, Vlatko.

By: Previšić, Vlatko.
Material type: ArticleArticleDescription: 7-16 str.ISSN: 1330-0059.Other title: The school of future:human, creative and social community [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | humana škola,učenik, stvaralaštvo,socijalna zajednica hrv | school, student, creativity, social community,culture eng In: Napredak 140 (1999.), 1 ; str. 7-16Summary: U radu se polazi od škole kao društvenog bića;ustanove koja ima svoju trajnu svrhu i zadaću.Povijest škole pokazuje njenu trajnu otpornost i fleksibilnost prema različitim utjecajima i inovacijama kojima je tijekom svojega višestoljetnog razvoja bila izvrgnuta. Autor prikazuje 5 karakterističnih faza razvoja škole:a)srednjovjekovne, b)stare, c)nove,d)suvremene i e)buduće škole. Posljednjoj - budućoj školi daje se osobita važnost i futurološka zadaća na prijelazu u novo stoljeće. Kvalitetna buduća škola jest škola znanja, ali i škola koja polazi od individualiteta djeteta, njegova prirodnog integriteta , dječjih potreba i njegova socijalnog bića, kao temeljnog načela suvremene pedagogije.Buduća škola mora brižno čuvati i njegovati svoju humanu zadaću u odnosu na učenika, učitelja i roditelja.
List(s) this item appears in: KMP - literatura - Uvod u kmp, metodologija
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

U radu se polazi od škole kao društvenog bića;ustanove koja ima svoju trajnu svrhu i zadaću.Povijest škole pokazuje njenu trajnu otpornost i fleksibilnost prema različitim utjecajima i inovacijama kojima je tijekom svojega višestoljetnog razvoja bila izvrgnuta. Autor prikazuje 5 karakterističnih faza razvoja škole:a)srednjovjekovne, b)stare, c)nove,d)suvremene i e)buduće škole. Posljednjoj - budućoj školi daje se osobita važnost i futurološka zadaća na prijelazu u novo stoljeće. Kvalitetna buduća škola jest škola znanja, ali i škola koja polazi od individualiteta djeteta, njegova prirodnog integriteta , dječjih potreba i njegova socijalnog bića, kao temeljnog načela suvremene pedagogije.Buduća škola mora brižno čuvati i njegovati svoju humanu zadaću u odnosu na učenika, učitelja i roditelja.

Projekt MZOS 131002

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//