Normal view MARC view ISBD view

Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije / Maslić Seršić, Darja ; Vranić, Andrea ; Tonković, Mirjana.

By: Maslić Seršić, Darja.
Contributor(s): Vranić, Andrea [aut] | Tonković, Mirjana psihologinja [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 231-242 str.Other title: Toward a validation of two Croatian instruments measuring emotional intelligence [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | emocionalna inteligencija, akademski uspjeh, kognitivne sposobnosti hrv | emotional intelligence, academic achievement, cognitive abilities eng In: Suvremena psihologija 7 (2004), 2 ; str. 231-242Summary: Cilj rada bio je istražiti neke aspekte dijagnostičke i prediktivne valjanosti dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije: Testa analize emocija (Kulenović, 2000) i Upitnika emocionalne kompetentnosti (Takšić, 2000). U istraživanju je sudjelovalo ukupno 197 studenata četiri fakulteta zagrebačkog sveučilišta: Fakulteta strojarstva i brodogradnje, Agronomskog fakulteta, Studijskog centra za socijalni rad Pravnog fakulteta i Filozofskog fakulteta (studija psihologije). Rezultati u Testu analize emocija značajno su pozitivno povezani s dva testa rezoniranja. Ukupni rezultati u Upitniku emocionalne kompetentnosti nisu značajno povezani s klasičnim testovima inteligencije, a nije utvrđena niti značajna povezanost s rezultatima u Testu analize emocija. Rezultati nadalje pokazuju značajnu povezanost Testa analize emocija i akademskog uspjeha, čak i kada se parcijalizira utjecaj testova rezoniranja. Sukladno očekivanjima utvrđene su značajne razlike u Testu analize emocija ovisno o fakultetu, pri čemu studenti psihologije i socijalnog rada postižu više rezultate.
List(s) this item appears in: _Diplomski set
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Cilj rada bio je istražiti neke aspekte dijagnostičke i prediktivne valjanosti dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije: Testa analize emocija (Kulenović, 2000) i Upitnika emocionalne kompetentnosti (Takšić, 2000). U istraživanju je sudjelovalo ukupno 197 studenata četiri fakulteta zagrebačkog sveučilišta: Fakulteta strojarstva i brodogradnje, Agronomskog fakulteta, Studijskog centra za socijalni rad Pravnog fakulteta i Filozofskog fakulteta (studija psihologije). Rezultati u Testu analize emocija značajno su pozitivno povezani s dva testa rezoniranja. Ukupni rezultati u Upitniku emocionalne kompetentnosti nisu značajno povezani s klasičnim testovima inteligencije, a nije utvrđena niti značajna povezanost s rezultatima u Testu analize emocija. Rezultati nadalje pokazuju značajnu povezanost Testa analize emocija i akademskog uspjeha, čak i kada se parcijalizira utjecaj testova rezoniranja. Sukladno očekivanjima utvrđene su značajne razlike u Testu analize emocija ovisno o fakultetu, pri čemu studenti psihologije i socijalnog rada postižu više rezultate.

Projekt MZOS 0130406

Projekt MZOS 0130425

Projekt MZOS 0130485

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//