Normal view MARC view ISBD view

Primjerenost nastave matematike dobi učenika / Vlahović-Štetić, Vesna.

By: Vlahović-Štetić, Vesna.
Material type: ArticleArticleDescription: 17-24 str.Other title: Appropriateness of math teaching to students' age [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | poučavanje matematike, broj, problemski matematički zadaci, proporcionalnost hrv | teaching math, number, mathematical word problems, proportionality eng In: Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike 6 (2005), 24 ; str. 17-24Summary: Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka i zadataka proporcionalnosti. Na kraju su dane preporuke za podučavanje matematike s obzirom na kognitivni razvoj učenika.
List(s) this item appears in: _Diplomski set
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka i zadataka proporcionalnosti. Na kraju su dane preporuke za podučavanje matematike s obzirom na kognitivni razvoj učenika.

Projekt MZOS 0130413

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//