Normal view MARC view ISBD view

Vidovi učiteljeske profesije / Florian H. Müller ; Marko Palekčić.

By: Müller, Florian H.
Contributor(s): Palekčić, Marko [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 7-11 str.ISSN: 1846-1204.Other title: Aspects of Teacher Profession [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | Aspekti profesionalizacije učiteljskog poziva, ličnost nastavnika, nastavničke i učeničke kompetencije. hrv | aspects of teacher profession, teacher personality, teacher`s und pupil`s competences. eng In: Odgojne znanosti 10 (2008), 1 (15) ; str. 7-11Summary: Predstojeći je broj koncipiran s težištem na izabranim temama iz trenutno aktualne rasprave o profesionalizaciji nastavnika i nastavnica. Posljednjih se godina nastavnička profesija u javnoj raspravi – između ostalog i u okviru međunarodnih poredbenih studija – našla u središtu kritike i zanimanja. Nastavnice i nastavnici predstavljaju, prema tim novijim shvaćanjima, bitan ključ za genezu učeničkih znanja i vještina. I znanstvenoje istraživanje (iznova) otkrilo nastavnika kao važnog čimbenika u kompeksu učenja i razvoja učeničkih kompetencija. Priloge o ovoj temi napisali su: Georg Hans Neuweg, Lutz Koch, Florian H. Müller, Irina Andreitz und Marko Palekcic, Jörn Schützenmeister und Gerhard Tulodziecki.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Autori uvodnika su gosti-urednici časopisa Odgojne znanosti 10 (2008) (15), tematskog sveščića "Vidovi učiteljske profesije".

Predstojeći je broj koncipiran s težištem na izabranim temama iz trenutno aktualne rasprave o profesionalizaciji nastavnika i nastavnica. Posljednjih se godina nastavnička profesija u javnoj raspravi – između ostalog i u okviru međunarodnih poredbenih studija – našla u središtu kritike i zanimanja. Nastavnice i nastavnici predstavljaju, prema tim novijim shvaćanjima, bitan ključ za genezu učeničkih znanja i vještina. I znanstvenoje istraživanje (iznova) otkrilo nastavnika kao važnog čimbenika u kompeksu učenja i razvoja učeničkih kompetencija. Priloge o ovoj temi napisali su: Georg Hans Neuweg, Lutz Koch, Florian H. Müller, Irina Andreitz und Marko Palekcic, Jörn Schützenmeister und Gerhard Tulodziecki.

ENG

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//