Normal view MARC view ISBD view

Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika / Marko Palekčić.

By: Palekčić, Marko.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 157-177 str.ISSN: 1846-1204.Other title: Pergormance and/or Effectiveness of Teacher Education [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | učinkovitost obrazovanja nastavnika, kritički pregled, komparativna empirijska istraživanja, poboljšanje kvalitete obrazovanja nastavnika, Bolonjski sustav studiranja hrv | effectiveness of teacher education, critical review, comparative empirical studies, improvement of the quality of teacher education, the Bologna system of study eng In: Odgojne znanosti 10 (2008), 2 ; str. 157-177Summary: U ovom je radu dan pregled odabranih međunarodnih empirijskih istraživanja o učinkovitosti obrazovanja nastavnika. Predstavljena su sljedeća istraživanja: Struktura obrazovanja nastavnika u međunarodnoj usporedbi (Blömeke, 2006, 2008 i MT21, 2007), Struktura kompetencija studenata nastavničkih usmjerenja (Frey, 2004, 2005) i Kako najuspješniji svjetski školski sustavi postaju vrhunski (McKinesy&Company, 2007). Iz metodološke i obrazovno-teorijske perspektive autor kritički razmatra moguće doprinose (i ograničenja) tih istraživanja reformama obrazovanja nastavnika na nacionalnoj razini. Pritom traži odgovore na sljedeća pitanja: što znače rezultati tih istraživanja za moguće efekte obrazovanja nastavnika, može li se realnost obrazovanja nastavnika dovoljno opisati na razini sustava i što znače rezultati tih istraživanja za oblikovanje, odnosno unapređenje kvalitete sustava obrazovanja nastavnika.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Članak u časopisu Članak u časopisu Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305206835
Total holds: 0

Rad je dio i bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naziovom: Motivation and Interest in Higher Education - An Intercultural Approach.

U ovom je radu dan pregled odabranih međunarodnih empirijskih istraživanja o učinkovitosti obrazovanja nastavnika. Predstavljena su sljedeća istraživanja: Struktura obrazovanja nastavnika u međunarodnoj usporedbi (Blömeke, 2006, 2008 i MT21, 2007), Struktura kompetencija studenata nastavničkih usmjerenja (Frey, 2004, 2005) i Kako najuspješniji svjetski školski sustavi postaju vrhunski (McKinesy&Company, 2007). Iz metodološke i obrazovno-teorijske perspektive autor kritički razmatra moguće doprinose (i ograničenja) tih istraživanja reformama obrazovanja nastavnika na nacionalnoj razini. Pritom traži odgovore na sljedeća pitanja: što znače rezultati tih istraživanja za moguće efekte obrazovanja nastavnika, može li se realnost obrazovanja nastavnika dovoljno opisati na razini sustava i što znače rezultati tih istraživanja za oblikovanje, odnosno unapređenje kvalitete sustava obrazovanja nastavnika.

Projekt MZOS 269-2692634-2441

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//