Normal view MARC view ISBD view

Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata - validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad / Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja.

By: Huić, Aleksandra.
Contributor(s): Ricijaš, Neven [aut] | Branica, Vanja [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 195-221 str.Other title: How to define and measure students' competencies - validation of Percieved competency for psychosocial work scale [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | 5.07 | 5.09 | kompetencije, psihosocijalni rad, psihologija, socijalni rad, socijalna pedagogija hrv | ompetencies, psychosocial work, social work, psychology, social pedagogy engOnline resources: Elektronička verzija članka | Elektronička verzija članka In: Ljetopis socijalnog rada 17 (2010), 2 ; str. 195-221Summary: Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju definirati obrazovne ishode, odnosno kompetencije studenata po njegovom završetku. Predmet ovog teksta je definirati kompetencije u kontekstu psihosocijalnog rada, kao zajedničkom elementu profesionalnog djelovanja psihologa, socijalnih radnika i socijalnih pedagoga, te prikazati razvoj i metrijske karakteristike Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad primijenjene na studentima navedenih struka.U istraživanju je sudjelovalo ukupno 585 studenata završnih godina psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, od čega 302 studenta koji su studirali prema tzv. starom modelu studijskog programa i 283 studenta preddiplomskog studija prema tzv. Bolonjskom modelu.Postupak validacije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad pokazuje stabilnu, ali različitu faktorsku strukturu s obzirom na model studijskog programa, te dobre metrijske karakteristike. Obrasci povezanosti s drugim varijablama govore u prilog konstruktne valjanosti Skale. Rezultati istraživanja upućuju na raspravu o realnim razlikama u strukturi kompetentnosti studenata s obzirom na način studiranja.
List(s) this item appears in: MKP - članci i poglavlja
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Članak u časopisu Članak u časopisu Knjižnica FFZG, Služba za MKP
Available međuknjižnična posudba - članci 1305143601
Total holds: 0

Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju definirati obrazovne ishode, odnosno kompetencije studenata po njegovom završetku. Predmet ovog teksta je definirati kompetencije u kontekstu psihosocijalnog rada, kao zajedničkom elementu profesionalnog djelovanja psihologa, socijalnih radnika i socijalnih pedagoga, te prikazati razvoj i metrijske karakteristike Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad primijenjene na studentima navedenih struka.U istraživanju je sudjelovalo ukupno 585 studenata završnih godina psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, od čega 302 studenta koji su studirali prema tzv. starom modelu studijskog programa i 283 studenta preddiplomskog studija prema tzv. Bolonjskom modelu.Postupak validacije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad pokazuje stabilnu, ali različitu faktorsku strukturu s obzirom na model studijskog programa, te dobre metrijske karakteristike. Obrasci povezanosti s drugim varijablama govore u prilog konstruktne valjanosti Skale. Rezultati istraživanja upućuju na raspravu o realnim razlikama u strukturi kompetentnosti studenata s obzirom na način studiranja.

Projekt MZOS 013-0000000-2630

Projekt MZOS 130-1301422-1420

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//