Normal view MARC view ISBD view

Zgrada Državne realne gimnazije u Sisku arhitekta Stanka Kliske iz 1928.-1935. / Jurić, Zlatko ; Lončar, Sanja.

By: Jurić, Zlatko.
Contributor(s): Lončar, Sanja, etnologinja [aut].
Material type: materialTypeLabelArticleDescription: 92-109.ISSN: 1330-0652.Other title: Architect Stanko Kliska's Grammar School Building in Sisak from 1928-1935 [Naslov na engleskom:].Subject(s): Državna realna gimnazija, Stanko Kliska, moderna arhitektura, Sisak, zgrade za obrazovanje hrv | Grammar School, Stanko Kliska, Modern Architecture, Sisak, Education Buildings engOnline resources: Click here to access online In: Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam 18 (2010), 1 ; str. 92-109Summary: U radu se tematizira izgradnja zgrade Državne realne gimnazije u Sisku arhitekta Stanka Kliske. Na osnovi poredbenog istraživanja sačuvane arhivske građe i suvremene periodike, autori detaljnije donose preciznu kronologiju rasprava u Gradskom zastupstvu o izboru mjesta za izgradnju, upravnog procesa odobravanja građevne dozvole i dugotrajnu izgradnju same zgrade. Analizirani su prvi neizvedeni projekt iz lipnja 1928. i drugi izvedeni projekt iz travnja 1929. godine arhitekta Stanka Kliske. Predložena je nova datacija zgrade, 1930.-1935., prema građevinskoj dozvoli i dovršetku izgradnje.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

U radu se tematizira izgradnja zgrade Državne realne gimnazije u Sisku arhitekta Stanka Kliske. Na osnovi poredbenog istraživanja sačuvane arhivske građe i suvremene periodike, autori detaljnije donose preciznu kronologiju rasprava u Gradskom zastupstvu o izboru mjesta za izgradnju, upravnog procesa odobravanja građevne dozvole i dugotrajnu izgradnju same zgrade. Analizirani su prvi neizvedeni projekt iz lipnja 1928. i drugi izvedeni projekt iz travnja 1929. godine arhitekta Stanka Kliske. Predložena je nova datacija zgrade, 1930.-1935., prema građevinskoj dozvoli i dovršetku izgradnje.

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha