Normal view MARC view ISBD view

Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću / Edita Slunjski.

By: Slunjski, Edita.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 89-101 str.ISSN: 1846-3606.Other title: Possibilities for Developing Mathematical Thinking and Learning in Self-Organized Activities of Preschool Children [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | Matematičko mišljenje djece, promatranje i proučavanje djece, samoorganizirane aktivnosti, studija slučaja hrv | Mathematical Thinking of Children, Observing Children, Self-Organized Activities, Case Study eng In: Magistra Iadertina 5 (2010), str. 89-101Summary: U radu se polazi od pretpostavke da djeca rane dobi mogu razvijati matematičko mišljenje i razvijati matematičke kompetencije i u aktivnostima koje ne organizira odrasla osoba, nego ih organiziraju oni sami. U takvim, samoorganiziranim istraživačkim aktivnostima, djeca aktivno istražuju fenomene koji ih zanimaju i rješavaju probleme u kojima je potrebno koristiti čak i vrlo složene matematičke operacije. Različite tehnike promatranja, proučavanja i razumijevanja ovakvih aktivnosti djece može voditi ostvarivanju jedne nove koncepcije učenja i poučavanja, tj. kurikuluma ranog odgoja usklađenog s prirodom učenja djece. U radu je prikazana jedna etnografska studija slučaja, u kojoj se istražuje obrazovni potencijal samoorganiziranih aktivnosti djece tj. njihova povezanost s razvojem matematičkog mišljenja i učenja djece.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Članak u časopisu Članak u časopisu Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305200160
Total holds: 0

U radu se polazi od pretpostavke da djeca rane dobi mogu razvijati matematičko mišljenje i razvijati matematičke kompetencije i u aktivnostima koje ne organizira odrasla osoba, nego ih organiziraju oni sami. U takvim, samoorganiziranim istraživačkim aktivnostima, djeca aktivno istražuju fenomene koji ih zanimaju i rješavaju probleme u kojima je potrebno koristiti čak i vrlo složene matematičke operacije. Različite tehnike promatranja, proučavanja i razumijevanja ovakvih aktivnosti djece može voditi ostvarivanju jedne nove koncepcije učenja i poučavanja, tj. kurikuluma ranog odgoja usklađenog s prirodom učenja djece. U radu je prikazana jedna etnografska studija slučaja, u kojoj se istražuje obrazovni potencijal samoorganiziranih aktivnosti djece tj. njihova povezanost s razvojem matematičkog mišljenja i učenja djece.

Projekt MZOS 130-1301761-1772

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//