Normal view MARC view ISBD view

Kako prepoznati kvalitetan vrtić? / Edita Slunjski.

By: Slunjski, Edita.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 8-12 str.ISSN: 1846-4440.Other title: How to recognize a quality kindergarten? [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | kvalitetan vrtić, dijete, odgajetelj hrv | quality kindergarten, child, preschool teacher eng In: Moj vrtić - priručnik za sretnije odrastanje 10 (2008), str. 8-12Summary: Kvalitetan pristup institucijskom odgoju i obrazovanju djece rane dobi temelji se na cjelovitosti i nedjeljivosti njege, zaštite, odgoja o obrazovanja. Taj se zahtjev odražava na cjelokupnu organzaciju odgojno-obrazovnog procesa vrtića. Kvalitetu odgoja i obrazovanja djece određuje splet situacija u kojima se ono u vrtiću svakodnevno nađe, i svaka od njih treba voditi razvoju odgovornosti, samopouzdanja, kompetencija i samostalnosti djeteta. Kvaliteta nekog vrtića ne može se procijeniti samo temeljem analize njegova programa, jer program sam po sebi nije jamstvo njegova prevođenja u praksu. Stvarnu kvalitetu vrtića nije moguće ustanoviti bez neposrednog ulaska u samu ustanovu, tj. bez doživljaja vrtića “iznutra”. Pri tome je jedan od najbitnijih pokazatelja kvalitete vrtića napredak Ii zadovoljstvo djece koja ga pohađaju.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Kvalitetan pristup institucijskom odgoju i obrazovanju djece rane dobi temelji se na cjelovitosti i nedjeljivosti njege, zaštite, odgoja o obrazovanja. Taj se zahtjev odražava na cjelokupnu organzaciju odgojno-obrazovnog procesa vrtića. Kvalitetu odgoja i obrazovanja djece određuje splet situacija u kojima se ono u vrtiću svakodnevno nađe, i svaka od njih treba voditi razvoju odgovornosti, samopouzdanja, kompetencija i samostalnosti djeteta. Kvaliteta nekog vrtića ne može se procijeniti samo temeljem analize njegova programa, jer program sam po sebi nije jamstvo njegova prevođenja u praksu. Stvarnu kvalitetu vrtića nije moguće ustanoviti bez neposrednog ulaska u samu ustanovu, tj. bez doživljaja vrtića “iznutra”. Pri tome je jedan od najbitnijih pokazatelja kvalitete vrtića napredak Ii zadovoljstvo djece koja ga pohađaju.

Projekt MZOS 130-1301761-1772

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//