Normal view MARC view ISBD view

Aktivno slušanje – osnova komunikacijske pripreme trenera / Bartoluci, Sunčica ; Tomić, Diana.

By: Bartoluci, Sunčica.
Contributor(s): Tomić, Diana [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 6-11 str.ISSN: 1334-2991.Other title: Active listening as a basis of coaches' communication skills [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.05 | aktivno slušanje, neslušanje, komunikacijska priprema trenera hrv | active listening, non-listening, trainer's communication practice eng In: Kondicijski trening : stručni časopis za teoriju i metodiku kondicijske pripreme 8 (2010), 2 ; str. 6-11Summary: Danas su vještine komunikacije jamac uspješnosti i dugotrajnosti kako sportskog, tako i kondicijskog trenera. Stoga ako želi ostati u tržišnoj utakmici, trener mora raditi na usavršavanju vlastitih komunikacijskih sposobnosti. Praksa pokazuje da je upravo vještina slušanja najslabija karika komunikacijskog ali i trenažnog procesa. Uvriježena predrasuda kaže da smo samim time što imamo osjetilo sluha i slušne organe, u stanju slušati. No zdravo osjetilo i uredna funkcija slušanja ne čine nas dobrim slušačima. Aktivno slušanje je višeslojan proces koji obuhvaća: usmjeravanje pozornosti na ono što sugovornik govor (verbalni aspekt), kako govori (paraverbalni aspekt) te što pritom osjeća (neverbalna komunikacija), interpretiranje izrečenog te pamćenje onoga što smo čuli. Ono zahtijeva određeni stupanj empatije i razumijevanja onog što nam druga osoba govori. Rad na aktivnom slušanju trebao bi biti temelj komunikacijske pripreme trenera.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Danas su vještine komunikacije jamac uspješnosti i dugotrajnosti kako sportskog, tako i kondicijskog trenera. Stoga ako želi ostati u tržišnoj utakmici, trener mora raditi na usavršavanju vlastitih komunikacijskih sposobnosti. Praksa pokazuje da je upravo vještina slušanja najslabija karika komunikacijskog ali i trenažnog procesa. Uvriježena predrasuda kaže da smo samim time što imamo osjetilo sluha i slušne organe, u stanju slušati. No zdravo osjetilo i uredna funkcija slušanja ne čine nas dobrim slušačima. Aktivno slušanje je višeslojan proces koji obuhvaća: usmjeravanje pozornosti na ono što sugovornik govor (verbalni aspekt), kako govori (paraverbalni aspekt) te što pritom osjeća (neverbalna komunikacija), interpretiranje izrečenog te pamćenje onoga što smo čuli. Ono zahtijeva određeni stupanj empatije i razumijevanja onog što nam druga osoba govori. Rad na aktivnom slušanju trebao bi biti temelj komunikacijske pripreme trenera.

Projekt MZOS 034-0342282-2605

Projekt MZOS 130-0000000-3096

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//