Normal view MARC view ISBD view

Helping Children Acquire Knowledge Worth Learning / Edita Slunjski.

By: Slunjski, Edita.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 20-21 str.ISSN: 1475-4207.Other title: Helping Children Acquire Knowledge Worth Learning [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten hrv | child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten eng In: Children in Europe 21 (2011), str. 20-21Summary: Poticanje razvoja različitih kompetencija djece u vrtiću, uključuje pažljivo slušanje i promatranje njihovih samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. U njima je moguće uočiti čitav niz znanja i razumijevanja koje nadilaze naša uobičajena očekivanja od djece a koja nam mogu predstavljati putokaz u pronalaženju primjerenih strategija poticanja njihova odgoja i obrazovanja. Pri tome je posebnu pažnju potrebno usmjeriti njegovanju onih kompetencija djece koje predstavljaju okosnicu razvoja svih ostalih. Tako jačanje samopoštovanja, samopouzdanja i inicijativnosti djeteta, kao i osnaživanje njegove autonomije u procesu odgoja i učenja, spadaju u posebno važne izazove za nas odrasle. Spomenute kvalitete djeteta, uklopljene u njegovu urođenu istraživačku prirodu i neiscrpnu želju za učenjem, mogu predstavljati dobro polazište ostvarivanja cjeloživotnog učenja. Jer, cjeloživotno učenje zapravo započinje upravo u kvalitetnom vrtiću.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Poticanje razvoja različitih kompetencija djece u vrtiću, uključuje pažljivo slušanje i promatranje njihovih samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. U njima je moguće uočiti čitav niz znanja i razumijevanja koje nadilaze naša uobičajena očekivanja od djece a koja nam mogu predstavljati putokaz u pronalaženju primjerenih strategija poticanja njihova odgoja i obrazovanja. Pri tome je posebnu pažnju potrebno usmjeriti njegovanju onih kompetencija djece koje predstavljaju okosnicu razvoja svih ostalih. Tako jačanje samopoštovanja, samopouzdanja i inicijativnosti djeteta, kao i osnaživanje njegove autonomije u procesu odgoja i učenja, spadaju u posebno važne izazove za nas odrasle. Spomenute kvalitete djeteta, uklopljene u njegovu urođenu istraživačku prirodu i neiscrpnu želju za učenjem, mogu predstavljati dobro polazište ostvarivanja cjeloživotnog učenja. Jer, cjeloživotno učenje zapravo započinje upravo u kvalitetnom vrtiću.

Projekt MZOS 130-1301761-1772

ENG

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//