Normal view MARC view ISBD view

Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja / Edita Slunjski.

By: Slunjski, Edita.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 163-178 str.ISSN: 0037-654X.Other title: Child as a scientist – natural science aspects of the modern conceived curriculum of early education [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | Prirodoslovna znanja i razumijevanja, kurikulum ranog odgoja, dijete kao «mislilac» hrv | Natural science knowledge and understanding, curriculum of early education, child as a «thinker» eng In: Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja 61 (2012), 1-2 ; str. 163-178Summary: U radu se razmatraju mogućnosti razvoja prirodoslovnih znanja i razumijevanja djece u ustanovi ranog odgoja. One trebaju biti usklađene sa specifičnostima učenja djece rane dobi, što iziskuje visoku razinu promišljanja odgojno-obrazovnog procesa. Pojedini segmenti odgojno-obrazovnog procesa sagledavaju se iz perspektive pedagoških i psiholoških klasika, i dovode u vezu s različitim značajkama kurikuluma. Suvremeno koncipirani kurikulum ranog odgoja, kojeg karakteriziraju holistička priroda, razvojnost, sukonstruktivistička obilježja i humanističke značajke, djetetu omogućuje aktivno stjecanje prirodoslovnih znanja i razumijevanja. U takvim uvjetima, dijete se može afirmirati kao «mislilac» koji aktivno, odgovorno i djelatno sudjeluje u propitivanju i promišljanju osnovnih prirodoslovnih koncepata i ideja iz ključnih prirodoslovnih područja.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

U radu se razmatraju mogućnosti razvoja prirodoslovnih znanja i razumijevanja djece u ustanovi ranog odgoja. One trebaju biti usklađene sa specifičnostima učenja djece rane dobi, što iziskuje visoku razinu promišljanja odgojno-obrazovnog procesa. Pojedini segmenti odgojno-obrazovnog procesa sagledavaju se iz perspektive pedagoških i psiholoških klasika, i dovode u vezu s različitim značajkama kurikuluma. Suvremeno koncipirani kurikulum ranog odgoja, kojeg karakteriziraju holistička priroda, razvojnost, sukonstruktivistička obilježja i humanističke značajke, djetetu omogućuje aktivno stjecanje prirodoslovnih znanja i razumijevanja. U takvim uvjetima, dijete se može afirmirati kao «mislilac» koji aktivno, odgovorno i djelatno sudjeluje u propitivanju i promišljanju osnovnih prirodoslovnih koncepata i ideja iz ključnih prirodoslovnih područja.

Projekt MZOS 130-1301761-1772

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//