Normal view MARC view ISBD view

Što i kako javno reći? Savjeti za oblikovanje i izvedbu govorne poruke / Tomić, Diana ; Bartoluci, Sunčica.

By: Tomić, Diana.
Contributor(s): Bartoluci, Sunčica [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 7-16 str.ISSN: 1334-2991.Other title: What to say in public and how? Advice on preparation and delivery [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.05 | javno govorenje, retorički dizajn hrv | public speaking, rhetorical design eng In: Kondicijski trening : stručni časopis za teoriju i metodiku kondicijske pripreme 10 (2012), 1 ; str. 7-16Summary: U ovom se radu daju savjeti za oblikovanje i izvedbu govorne poruke. Javno i medijsko govorenje razlikuje se od privatnog po tome što treba slijediti retorički dizajn i upute za izvedbu. Retorički dizajn općenito u govorništvu se još naziva i kompozicijom govora. Ona se sastoji od uvoda, glavnog dijela i zaključka. Svaki od tih dijelova ima svoje funkcionalne posebnosti. U medijskoj komunikaciji također postoje pravila i preporuke (retorički dizajn) kojih se treba držati, stoga dajemo upute za govorni bonton, jezik i vještinu izražavanja. Prilikom izvedbe treba voditi računa o brzini govora, glasnoći, pravilnom izgovoru, logičkom naglasku i pauzama. Razlikujemo tri vrste izvedbe: improvizaciju, čitanje odnosno govorenje napamet i govorenje iz bilježaka. Na kraju se daju upute kako pripremiti samu izvedbu.
List(s) this item appears in: KMP - literatura - Uvod u kmp, metodologija
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Članak Članak Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305197934
Total holds: 0

U ovom se radu daju savjeti za oblikovanje i izvedbu govorne poruke. Javno i medijsko govorenje razlikuje se od privatnog po tome što treba slijediti retorički dizajn i upute za izvedbu. Retorički dizajn općenito u govorništvu se još naziva i kompozicijom govora. Ona se sastoji od uvoda, glavnog dijela i zaključka. Svaki od tih dijelova ima svoje funkcionalne posebnosti. U medijskoj komunikaciji također postoje pravila i preporuke (retorički dizajn) kojih se treba držati, stoga dajemo upute za govorni bonton, jezik i vještinu izražavanja. Prilikom izvedbe treba voditi računa o brzini govora, glasnoći, pravilnom izgovoru, logičkom naglasku i pauzama. Razlikujemo tri vrste izvedbe: improvizaciju, čitanje odnosno govorenje napamet i govorenje iz bilježaka. Na kraju se daju upute kako pripremiti samu izvedbu.

Projekt MZOS 034-0342282-2605

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//