Normal view MARC view ISBD view

Što i kako javno reći? Savjeti za oblikovanje i izvedbu govorne poruke / Tomić, Diana ; Bartoluci, Sunčica.

By: Tomić, Diana.
Contributor(s): Bartoluci, Sunčica [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 7-16 str.ISSN: 1334-2991.Other title: What to say in public and how? Advice on preparation and delivery [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.05 | javno govorenje, retorički dizajn hrv | public speaking, rhetorical design eng In: Kondicijski trening : stručni časopis za teoriju i metodiku kondicijske pripreme 10 (2012), 1 ; str. 7-16Summary: U ovom se radu daju savjeti za oblikovanje i izvedbu govorne poruke. Javno i medijsko govorenje razlikuje se od privatnog po tome što treba slijediti retorički dizajn i upute za izvedbu. Retorički dizajn općenito u govorništvu se još naziva i kompozicijom govora. Ona se sastoji od uvoda, glavnog dijela i zaključka. Svaki od tih dijelova ima svoje funkcionalne posebnosti. U medijskoj komunikaciji također postoje pravila i preporuke (retorički dizajn) kojih se treba držati, stoga dajemo upute za govorni bonton, jezik i vještinu izražavanja. Prilikom izvedbe treba voditi računa o brzini govora, glasnoći, pravilnom izgovoru, logičkom naglasku i pauzama. Razlikujemo tri vrste izvedbe: improvizaciju, čitanje odnosno govorenje napamet i govorenje iz bilježaka. Na kraju se daju upute kako pripremiti samu izvedbu.
List(s) this item appears in: KMP - literatura - Uvod u kmp, metodologija
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Članak u časopisu Članak u časopisu Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305197934
Total holds: 0

U ovom se radu daju savjeti za oblikovanje i izvedbu govorne poruke. Javno i medijsko govorenje razlikuje se od privatnog po tome što treba slijediti retorički dizajn i upute za izvedbu. Retorički dizajn općenito u govorništvu se još naziva i kompozicijom govora. Ona se sastoji od uvoda, glavnog dijela i zaključka. Svaki od tih dijelova ima svoje funkcionalne posebnosti. U medijskoj komunikaciji također postoje pravila i preporuke (retorički dizajn) kojih se treba držati, stoga dajemo upute za govorni bonton, jezik i vještinu izražavanja. Prilikom izvedbe treba voditi računa o brzini govora, glasnoći, pravilnom izgovoru, logičkom naglasku i pauzama. Razlikujemo tri vrste izvedbe: improvizaciju, čitanje odnosno govorenje napamet i govorenje iz bilježaka. Na kraju se daju upute kako pripremiti samu izvedbu.

Projekt MZOS 034-0342282-2605

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//