Normal view MARC view ISBD view

Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj / Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta.

By: Vlahović-Štetić, Vesna.
Contributor(s): Vizek Vidović, Vlasta [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 69-91 str.Other title: Teacher education in Croatia [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, profesionalni razvoj, Bolonjski proces hrv | initial teacher education, professional development, Bologna process eng In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive str. 69-91Vizek Vidović, VlastaSummary: Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog poglavlja razrađena je problematika privlačenja sposobnih pojedinaca u učiteljski/nastavničku profesiju u hrvatskom kontekstu. Nakon toga slijedi opsežan prikaz organizacije inicijalnog obrazovanja koji uključuje povijesni pregled, obrazovne reforme te posebno značenje Bolonjskog procesa u kontekstu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj, što uključuje usporedbu « stare» i « nove» organizacije studija. Na kraju poglavlja opisuju se mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji kao i uloga istraživanja u području učenja/poučavanja te obrazovanja učitelja i nastavnika. Zaključno se govori o nekim od najvažnijih promjena potrebnih za poboljšanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj.
List(s) this item appears in: _Diplomski set
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog poglavlja razrađena je problematika privlačenja sposobnih pojedinaca u učiteljski/nastavničku profesiju u hrvatskom kontekstu. Nakon toga slijedi opsežan prikaz organizacije inicijalnog obrazovanja koji uključuje povijesni pregled, obrazovne reforme te posebno značenje Bolonjskog procesa u kontekstu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj, što uključuje usporedbu « stare» i « nove» organizacije studija. Na kraju poglavlja opisuju se mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji kao i uloga istraživanja u području učenja/poučavanja te obrazovanja učitelja i nastavnika. Zaključno se govori o nekim od najvažnijih promjena potrebnih za poboljšanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj.

Projekt MZOS 0100503

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//