Normal view MARC view ISBD view

Socijalni identitet u Hrvatskoj / Cifrić, Ivan ; Nikodem, Krunoslav.

By: Cifrić, Ivan.
Contributor(s): Nikodem, Krunoslav [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 79-102 str.ISBN: 9789536552641.Other title: Social Identity in Croatia [Naslov na engleskom: ].Subject(s): 5.05 | identitet, hrvatsko društvo, dimenzije socijalnog identiteta hrv | Identity, Croatian Society, Dimensions of Social Identity eng In: Relacijski identiteti. Prilozi istraživanju identiteta hrvatskog društva str. 79-102Cifrić, IvanSummary: Prilog pod naslovom Socijalni identitet u Hrvatskoj (I. Cifrić/K. Nikodem) prikazuje osnovne rezultate empirijskog istraživanja, koji se u drugim prilozima analiziraju s obzirom na relacijske identitete. Utvrđeno je da najveći postotak ispitanika drži da je važan osjećaj pripadanja najužoj rodbini, obiteljskoj lozi i naciji. Manje su važni elementi povezanosti s ljudima istih političkih uvjerenja, radnom kolektivu, profesiji ili Europi. Četiri dimenzije socijalnog identiteta operacionalizirane su u jednom instrumentu sa 24 čestice (tvrdnje) na kojemu je primijenjena komponentna analiza pod GK kriterijem redukcije dimenzionalnosti (faktorska analiza) kojom je utvrđeno pet faktora, odnosno empirijskih dimenzija socijalnog identiteta: « ; kulturna» ; , « ; socio-profesionalna» ; , « ; regionalna» ; , « ; nacionalno-vjerska» ; i « ; susjedsko- lokalna» ; dimenzija. Autori analiziraju i prikazuju povezanost između sociodemografskih obilježja i (a) pojedinih tvrdnji o osjećaju pripadnosti te (b) pet spomenutih dimenzija. U članku je također pokušaj empirijskog utvrđivanja obilježja « ; generacijskog identiteta» ; .
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Prilog pod naslovom Socijalni identitet u Hrvatskoj (I. Cifrić/K. Nikodem) prikazuje osnovne rezultate empirijskog istraživanja, koji se u drugim prilozima analiziraju s obzirom na relacijske identitete. Utvrđeno je da najveći postotak ispitanika drži da je važan osjećaj pripadanja najužoj rodbini, obiteljskoj lozi i naciji. Manje su važni elementi povezanosti s ljudima istih političkih uvjerenja, radnom kolektivu, profesiji ili Europi. Četiri dimenzije socijalnog identiteta operacionalizirane su u jednom instrumentu sa 24 čestice (tvrdnje) na kojemu je primijenjena komponentna analiza pod GK kriterijem redukcije dimenzionalnosti (faktorska analiza) kojom je utvrđeno pet faktora, odnosno empirijskih dimenzija socijalnog identiteta: « ; kulturna» ; , « ; socio-profesionalna» ; , « ; regionalna» ; , « ; nacionalno-vjerska» ; i « ; susjedsko- lokalna» ; dimenzija. Autori analiziraju i prikazuju povezanost između sociodemografskih obilježja i (a) pojedinih tvrdnji o osjećaju pripadnosti te (b) pet spomenutih dimenzija. U članku je također pokušaj empirijskog utvrđivanja obilježja « ; generacijskog identiteta» ; .

Projekt MZOS 130-1301180-0915

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//