Normal view MARC view ISBD view

Afirmacija roditeljstva / Maleš, Dubravka.

By: Maleš, Dubravka.
Material type: ArticleArticleDescription: 277-301 str.ISBN: 9536815-23-0.Other title: Parenting afirmation [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | roditeljstvo, afirmacija roditeljstva, obrazovanje roditelja, centar za obitelj, partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove hrv | parenting, parenting afirmation, educational training of parents, family centre, partnership between family and educational institution eng In: Nacionalna obiteljska politika (2003), str. 277-301Puljiz, Vlade ; Bouillet, DejanaSummary: Kako bi se izravno ili posredno utjecalo na unapređivanje kvalitete života djeteta u obitelji, odgojno-obrazovnoj ustanovi i lokalnoj zajednici, a u namjeri poticanja njegova cjelokupnog (intelektualnog, socijalnog i emocionalnog) razvoja i školskog uspjeha, nužno se nameće potreba uspostavljanja kvalitetnih, na ravnopravnosti utemeljenih suradničkih odnosa između obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Osim toga, u radu se propituje važnost pedagoškog obrazovanja roditelja te se daju opće smjernice za izradu strategije jačanja roditeljske kompetentnosti.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Poglavlje u knjizi Poglavlje u knjizi Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305164625
Total holds: 0

Kako bi se izravno ili posredno utjecalo na unapređivanje kvalitete života djeteta u obitelji, odgojno-obrazovnoj ustanovi i lokalnoj zajednici, a u namjeri poticanja njegova cjelokupnog (intelektualnog, socijalnog i emocionalnog) razvoja i školskog uspjeha, nužno se nameće potreba uspostavljanja kvalitetnih, na ravnopravnosti utemeljenih suradničkih odnosa između obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Osim toga, u radu se propituje važnost pedagoškog obrazovanja roditelja te se daju opće smjernice za izradu strategije jačanja roditeljske kompetentnosti.

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//