Normal view MARC view ISBD view

Postulati Obnove u kulturnoj povijesti Hrvatske 15. stoljeća / Špikić, Marko.

By: Špikić, Marko.
Material type: ArticleArticleDescription: 373-380 str.ISBN: 978953-6106-75-2.Other title: The Postulates of Renewal in the Cultural History of Croatia in the 15th Century [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.05 | humanizam, renesansa, dalmacija hrv | humanism, renaissance, dalmatia eng In: Renesansa i renesanse u umjetnosti Hrvatske. Zbornika Dana Cvita Fiskovića II str. 373-380Marković, Predrag, Gudelj, JasenkaSummary: U radu se raspravlja o odnosu talijanske i hrvatske kulture u humanističko doba. Obuhvaćeno je nekoliko problema: stupanj poznavanja rimskih starina, odnos prema kulturi talijanskoga humanizma i prepoznavanje fenomena obnove unutar hrvatske kulture. Autor pritom propituje način spoznavanja prvih hrvatskih humanista, naglašavajući usporednost humanističke epistemologije i postupanja likovnih umjetnika ranoga humanizma. Služeći se postavkama dvadesetostoljetnih pisaca o humanizmu, autor raspravlja o načinima razumijevanja i prevođenja poruka antičkih umjetnina te principima uspostave novoga umjetničkoga jezika u hrvatskoj umjetnosti i arhitekturi 15. stoljeća.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

U radu se raspravlja o odnosu talijanske i hrvatske kulture u humanističko doba. Obuhvaćeno je nekoliko problema: stupanj poznavanja rimskih starina, odnos prema kulturi talijanskoga humanizma i prepoznavanje fenomena obnove unutar hrvatske kulture. Autor pritom propituje način spoznavanja prvih hrvatskih humanista, naglašavajući usporednost humanističke epistemologije i postupanja likovnih umjetnika ranoga humanizma. Služeći se postavkama dvadesetostoljetnih pisaca o humanizmu, autor raspravlja o načinima razumijevanja i prevođenja poruka antičkih umjetnina te principima uspostave novoga umjetničkoga jezika u hrvatskoj umjetnosti i arhitekturi 15. stoljeća.

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//