Normal view MARC view ISBD view

Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja / Marko Palekčić.

By: Palekčić, Marko.
Material type: ArticleArticleDescription: 218-225 str.ISBN: 978953-6002-38-2.Other title: Educational-theoretical, curricular and didactic contexts of learning outcomes [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | Ishodi učenja, obrazovnoteorijski kritički pristup, kurikularni i didaktički konteksti, neka bitna pitanja implementacije ishoda učenja hrv | Learning outcomes, educational-theoretical critical approach, curricular and didactic contexts, some essential questions about implementation of learning outcomes eng In: Ishodi učenja naSveučilištu u Zagrebu SveZaIU str. 218-225Milan Mesnić, Ljiljana PinterSummary: Širi kontekst rasprava o ishodima učenja uključuje razmatranje provedbe reformi viskog obrazovanja obrazovanja u okviru različitih kulturnih tradicija: anglosaksonske (kurikularne) i europske (nastavni plan i program). Odnos između koncepta studiranja orijentiranog na input i koncepta orijentiranog na output (ishode učenja) znanstveni pedagogijski pristup tematizira iz kuta odnosa između materijalnih i formalnih teorija obrazovanja.Tri konteksta ishoda učenja specificiraju ovaj pristup. Obrazovnoteorijski kontekst postavlja pitanje suodnosa obrazovanje putem znanosti i utilitarnog pristupa u reformama visokog obrazovanja u kojemu obrazovanje više nije javno nego „privatno“ dobro. Kurikularni kontekst tematizira stjecanje kompetencija (kao ishodišta učenja) na sveučilištu na tri razine: stjecanje znanja, transformacija znanja i proširenje (transfer) znanja. Didaktički kontekst naglašava važnost promatranja ishoda učenja u složenom dijalektičkom odnosu sadržaja, ciljeva, formi nastave i modela artikulacije nastave - kako ishodi učenja ne bi povratno negativno djelovali na oblikovanja poučavanja na studiju u formi „teaching to learning outcome“. Na kraju rada se postavljaju neka bitna pitanja u implementaciji ishoda učenja na sveučilištima.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Rad je nastao i u okviru bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naslovom: Motivation and interest in Higher Education - An Intercultural Approach"

Širi kontekst rasprava o ishodima učenja uključuje razmatranje provedbe reformi viskog obrazovanja obrazovanja u okviru različitih kulturnih tradicija: anglosaksonske (kurikularne) i europske (nastavni plan i program). Odnos između koncepta studiranja orijentiranog na input i koncepta orijentiranog na output (ishode učenja) znanstveni pedagogijski pristup tematizira iz kuta odnosa između materijalnih i formalnih teorija obrazovanja.Tri konteksta ishoda učenja specificiraju ovaj pristup. Obrazovnoteorijski kontekst postavlja pitanje suodnosa obrazovanje putem znanosti i utilitarnog pristupa u reformama visokog obrazovanja u kojemu obrazovanje više nije javno nego „privatno“ dobro. Kurikularni kontekst tematizira stjecanje kompetencija (kao ishodišta učenja) na sveučilištu na tri razine: stjecanje znanja, transformacija znanja i proširenje (transfer) znanja. Didaktički kontekst naglašava važnost promatranja ishoda učenja u složenom dijalektičkom odnosu sadržaja, ciljeva, formi nastave i modela artikulacije nastave - kako ishodi učenja ne bi povratno negativno djelovali na oblikovanja poučavanja na studiju u formi „teaching to learning outcome“. Na kraju rada se postavljaju neka bitna pitanja u implementaciji ishoda učenja na sveučilištima.

Projekt MZOS 269-2692634-2441

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//