Normal view MARC view ISBD view

Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje / Vlahović Štetić, Vesna.

By: Vlahović-Štetić, Vesna.
Material type: ArticleArticleDescription: 41-48 str.ISBN: 978953-175-333-3.Other title: Learning outcomes and constructive alignment [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | ishodi učenja, konstruktivno poravnanje hrv | learning outcomes, constructive alignment eng In: Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike str. 41-48Vizek Vidović, VlastaSummary: U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja.
List(s) this item appears in: MKP - članci i poglavlja | _Diplomski set
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Poglavlje u knjizi Poglavlje u knjizi Knjižnica FFZG, Služba za MKP
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305155420
Total holds: 0

U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja.

Projekt MZOS 100-1001677-0880

ENG

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//