Normal view MARC view ISBD view

Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi / Marko Jurčić, Ivan Markić.

By: Jurčić, Marko, pedagog.
Contributor(s): Markić, Ivan, pedagog [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 167-178 str.ISBN: 9789535683407.Other title: Pedagogical and didactic concepts, organization and practice of Montessori school [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | Učenik, učitelj, Montesori škola, metode, didaktički materijali hrv | pupil, teacher, Montessori school, methods, didactical materials eng In: Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija str. 167-178Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, BranimirSummary: U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Montessori škola, kao jedna od važnijih alternativnih, privatnih i slobodnih škola (osobito u odnosu prema državnima) te njezina pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa. Rad završava osvrtom na kurikularne osobitosti, kao pretpostavke i polazišta odgoja i obrazovanja po konceptu Marije Montessori.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Poglavlje u knjizi Poglavlje u knjizi Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305237393
Total holds: 0

U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Montessori škola, kao jedna od važnijih alternativnih, privatnih i slobodnih škola (osobito u odnosu prema državnima) te njezina pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa. Rad završava osvrtom na kurikularne osobitosti, kao pretpostavke i polazišta odgoja i obrazovanja po konceptu Marije Montessori.

Projekt MZOS 130-1301761-1765

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//