Normal view MARC view ISBD view

Le Portfolio européen des langues et le contexte éducatif croate: les enjeux pour le futur / Franić, Ivana.

By: Franić, Ivana, lingvist.
Material type: ArticleArticleDescription: 59-74 str.ISBN: 978953-175-425-5.Other title: The European Language Portfolio and the educational context in Croatia: the way ahead [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | Portfolio européen des langues, autonomie de l'apprenant, auto-évaluation, compétence plurilingue et pluriculturelle, PEPELF hrv | European language portfolio, learner autonomy, self-assessment, multilingual and multicultural competence, EPOSTL eng In: Introduire le Portfolio européen des langues dans des classes croates et françaises de langues étrangères. De l'usage de la langue à la conscience linguistique str. 59-74Vrhovac, YvonneSummary: Cilj je ovoga rada preispitati ulogu Europskoga jezičnog portfolija, dokumenta Vijeća Europe koji je osmišljen kako bi poslužio učeniku u procesu stjecanja znanja. Daje se pregled prednosti uporabe toga sredstva za samoprocjenu i vrednovanje vlastitih kompetencija. Uporabom Portfolija učenik postupno stječe sposobnost procjene vlastitih postignuća u stranom jeziku, izjašnjava se o svojim znanjima kao i o ciljevima koje treba postići u budućnosti. Potom se iznose mogući razlozi kao i smetnje u samom obrazovnom sustavu koje priječe bolju integraciju ovog dokumenta u nastavu stranih jezika u Hrvatskoj.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Cilj je ovoga rada preispitati ulogu Europskoga jezičnog portfolija, dokumenta Vijeća Europe koji je osmišljen kako bi poslužio učeniku u procesu stjecanja znanja. Daje se pregled prednosti uporabe toga sredstva za samoprocjenu i vrednovanje vlastitih kompetencija. Uporabom Portfolija učenik postupno stječe sposobnost procjene vlastitih postignuća u stranom jeziku, izjašnjava se o svojim znanjima kao i o ciljevima koje treba postići u budućnosti. Potom se iznose mogući razlozi kao i smetnje u samom obrazovnom sustavu koje priječe bolju integraciju ovog dokumenta u nastavu stranih jezika u Hrvatskoj.

FRA

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//