Normal view MARC view ISBD view

Socijalistička popularna kultura kao (ambivalentna) modernost / Duda, Dean.

By: Duda, Dean.
Material type: ArticleArticleDescription: 287-317 str.ISBN: 978953-7875-00-8.Other title: Socialist popular culture as (ambivalent) modernity [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.03 | socijalizam, popularna kultura, modernost hrv | socialism, popular culture, modernity eng In: Socijalizam i modernost. Umjetnost, kultura, politika 1950.-1974 str. 287-317Ljiljana KolešnikSummary: Rasprava je posvećena polju popularne kulture u socijalizmu i njegovim unutarnjim proturječjima u kontekstu procesa ubrzane modernizacije u razdoblju tzv. socijalističke modernosti. Slijed argumentacije započinje pitanjem znači li socijalizam prekid i/ili nastavak određenih tendencija u popularnoj kulturi, nastavlja se tumačenjem proturječja na temelju kojih se pristup polju popularnoga, i sa stajališta socijalizma i sa stajališta modernosti, gradi kao kompleks pluralnih socijalnih likova jer pokriva i opću dostupnost ili potencijalnu široku distribuciju, i vrijednosnu diskriminaciju, i socioekoomska ograničenja, i dopadljivost i prihvaćensot, i medijsku prisutnost, i potrošnju i komercijalni interes.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Poglavlje u knjizi Poglavlje u knjizi Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305209968
Total holds: 0

Rad je objavljen istodobno i u izdanju knjige na engleskom jeziku. Usp. Dean Duda, Socialist popular culture as (ambivalent) modernity, u: Lj. Kolešnik (ur.), Socialism and modernity, MSU & IPU, Zagreb 2012, str. 257-283.

Rasprava je posvećena polju popularne kulture u socijalizmu i njegovim unutarnjim proturječjima u kontekstu procesa ubrzane modernizacije u razdoblju tzv. socijalističke modernosti. Slijed argumentacije započinje pitanjem znači li socijalizam prekid i/ili nastavak određenih tendencija u popularnoj kulturi, nastavlja se tumačenjem proturječja na temelju kojih se pristup polju popularnoga, i sa stajališta socijalizma i sa stajališta modernosti, gradi kao kompleks pluralnih socijalnih likova jer pokriva i opću dostupnost ili potencijalnu široku distribuciju, i vrijednosnu diskriminaciju, i socioekoomska ograničenja, i dopadljivost i prihvaćensot, i medijsku prisutnost, i potrošnju i komercijalni interes.

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//