Normal view MARC view ISBD view

Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska / Neven Hrvatić ; Koraljka Posavec ; Zvonimir Komar.

By: Hrvatić, Neven.
Contributor(s): Posavec, Koraljka [aut] | Komar, Zvonimir [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 45-50 str.Other title: European framework of reform of educational systems: EU - Croatia [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 In: Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja. Međunarodni interdisciplinarni naučni skup Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja, 14-16. decembar 2006, Novi Sad (2006), 45-50 Summary: Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora/pedagoga, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Zajedničke vrijednosti ujedinjene Europe, kao i karakteristike modernoga hrvatskoga društva (demokracija, pojedinac, pluralizam, otvorenost, odgovornost, identitet, ljudski resursi...) polaznice su za strukturalne promjene unutar pedagogijske teorije i pedagoške prakse. Utjecaj internacionalizacije i europeizacije obrazovanja kroz procese pripremanja učenika (studenata) na život i rad u međunarodnom prostoru, jačanje jezičnih i interkulturalnih kompetencija, značajno utječe i na internacionalizaciju kurikuluma.
List(s) this item appears in: MKP - članci i poglavlja
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Poglavlje u knjizi Poglavlje u knjizi Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305143680
Total holds: 0

Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora/pedagoga, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Zajedničke vrijednosti ujedinjene Europe, kao i karakteristike modernoga hrvatskoga društva (demokracija, pojedinac, pluralizam, otvorenost, odgovornost, identitet, ljudski resursi...) polaznice su za strukturalne promjene unutar pedagogijske teorije i pedagoške prakse. Utjecaj internacionalizacije i europeizacije obrazovanja kroz procese pripremanja učenika (studenata) na život i rad u međunarodnom prostoru, jačanje jezičnih i interkulturalnih kompetencija, značajno utječe i na internacionalizaciju kurikuluma.

Projekt MZOS 130-1301761-1765

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//