Normal view MARC view ISBD view

Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme / Neven Hrvatić ; Zvonimir Komar.

By: Hrvatić, Neven.
Contributor(s): Komar, Zvonimir [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 96-101 str.Other title: Teacher education in Croatia : new paradigms [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 In: Obrazovanje učitelja nekada i danas (25.09.2007. ; Subotica, Vojvodina, Srbija) Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova (2007), 96-101Kaich, Katalin ; Czekus, GezaSummary: Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih (interkulturalnih) kompetencija učitelja, gdje njihov cjeloživotni stručni razvoj i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaju strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Izobrazba učiteljstva samo je u jednom dijelu pratila promjene znanstvenih, teorijskih i konceptualnih osnova u smjeru demokratizacije školskih sustava i promijenjenog školskog ozračja, a temeljne odrednice kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja rezultat su suodnosa teorijskog prisupa (znanja) i potrebnih nastavnih umijeća. Promjenama koje su zahvatile suvremenu školu, položaj i potrebne kompetencije učitelja postaju složenije, kako bi mogli odgovoriti na nove izazove.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Poglavlje u knjizi Poglavlje u knjizi Knjižnica FFZG, Služba za MKP
Available međuknjižnična posudba - poglavlja 1305151527
Total holds: 0

Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih (interkulturalnih) kompetencija učitelja, gdje njihov cjeloživotni stručni razvoj i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaju strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Izobrazba učiteljstva samo je u jednom dijelu pratila promjene znanstvenih, teorijskih i konceptualnih osnova u smjeru demokratizacije školskih sustava i promijenjenog školskog ozračja, a temeljne odrednice kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja rezultat su suodnosa teorijskog prisupa (znanja) i potrebnih nastavnih umijeća. Promjenama koje su zahvatile suvremenu školu, položaj i potrebne kompetencije učitelja postaju složenije, kako bi mogli odgovoriti na nove izazove.

Projekt MZOS 130-1301761-1765

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//