Normal view MARC view ISBD view

Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj / Vlahović-Štetić, Vesna.

By: Vlahović-Štetić, Vesna.
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Monitoring and evaluation: what is our aim [Naslov na engleskom:].Subject(s): praćenje, vrednovanje, obrazovanje hrv | monitoring, evaluation, education eng In: Šesti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" (24.-25.04.2008. ; Split, Hrvatska)Summary: Praćenje i vrednovanje u obrazovanju treba provoditi na različitim razinama a podatke prikupljati iz više izvora. Tako valja pratiti i vrednovati resurse, procese i ishode. Resursi koje treba vrednovati u obrazovanju su: programi, obrazovanje učitelja, karakteristike učenika, kvaliteta institucija koje se bave obrazovanjem. Kad je riječ o procesima valja dobiti uvide učenika, učitelja, roditelja ali i neovisnih opažača procesa koji se odvijaju u školama. Najčešće u obrazovanju govorimo o vrednovanju ishoda ali i tada smo usmjereni prvenstveno na znanje a zanemarujemo druge vrlo relevantne obrazovne ishode kao što su primjerice socijalne vještine ili učenička slika o sebi. Praćenje i vrednovanje se u obrazovanju do sada najčešće provodilo kroz unutarnje vrednovanje, no započeli su i procesi vanjskog vrednovanja i samovrednovanja. Važno je pritom jasno definirati ciljeve koje pokušavamo ostvariti njihovom provedbom, a to su poboljšavanje obrazovnih ishoda kod učenika, poticanje kvalitete učitelja i škola te rad na unapređenju kvalitete cijelog obrazovnog sustava.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Praćenje i vrednovanje u obrazovanju treba provoditi na različitim razinama a podatke prikupljati iz više izvora. Tako valja pratiti i vrednovati resurse, procese i ishode. Resursi koje treba vrednovati u obrazovanju su: programi, obrazovanje učitelja, karakteristike učenika, kvaliteta institucija koje se bave obrazovanjem. Kad je riječ o procesima valja dobiti uvide učenika, učitelja, roditelja ali i neovisnih opažača procesa koji se odvijaju u školama. Najčešće u obrazovanju govorimo o vrednovanju ishoda ali i tada smo usmjereni prvenstveno na znanje a zanemarujemo druge vrlo relevantne obrazovne ishode kao što su primjerice socijalne vještine ili učenička slika o sebi. Praćenje i vrednovanje se u obrazovanju do sada najčešće provodilo kroz unutarnje vrednovanje, no započeli su i procesi vanjskog vrednovanja i samovrednovanja. Važno je pritom jasno definirati ciljeve koje pokušavamo ostvariti njihovom provedbom, a to su poboljšavanje obrazovnih ishoda kod učenika, poticanje kvalitete učitelja i škola te rad na unapređenju kvalitete cijelog obrazovnog sustava.

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//