Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj / Vlahović-Štetić, Vesna.
By: Vlahović-Štetić, Vesna
.
Material type: 
Praćenje i vrednovanje u obrazovanju treba provoditi na različitim razinama a podatke prikupljati iz više izvora. Tako valja pratiti i vrednovati resurse, procese i ishode. Resursi koje treba vrednovati u obrazovanju su: programi, obrazovanje učitelja, karakteristike učenika, kvaliteta institucija koje se bave obrazovanjem. Kad je riječ o procesima valja dobiti uvide učenika, učitelja, roditelja ali i neovisnih opažača procesa koji se odvijaju u školama. Najčešće u obrazovanju govorimo o vrednovanju ishoda ali i tada smo usmjereni prvenstveno na znanje a zanemarujemo druge vrlo relevantne obrazovne ishode kao što su primjerice socijalne vještine ili učenička slika o sebi. Praćenje i vrednovanje se u obrazovanju do sada najčešće provodilo kroz unutarnje vrednovanje, no započeli su i procesi vanjskog vrednovanja i samovrednovanja. Važno je pritom jasno definirati ciljeve koje pokušavamo ostvariti njihovom provedbom, a to su poboljšavanje obrazovnih ishoda kod učenika, poticanje kvalitete učitelja i škola te rad na unapređenju kvalitete cijelog obrazovnog sustava.
HRV
There are no comments for this item.