Normal view MARC view ISBD view

Informatika u obrazovanju / Stančić, Hrvoje ; Seljan, Sanja ; Crnec, Dina ; Salopek, Anita.

By: Stančić, Hrvoje.
Contributor(s): Crnec, Dina [aut] | Salopek, Anita [aut] | Seljan, Sanja [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Information Technology in Education [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.04 | informatika, obrazovanje, škola, e-learning hrv | ICT, education, school, e-learning engOnline resources: Elektronička verzija | Elektronička verzija In: 20. Proljetna škola školskih knjižničara RH Suradnja u informacijskom društvu – s obzirom na potrebe školskoga knjižničarstva : Izlaganja studenata Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta u Zagrebu (02.-05.04.2008 ; Opatija, Hrvatska)Summary: Cilj ovog rada je prikazati i preporučiti nove tehnologije koje se mogu uklopiti u nastavu kao inovativan način učenja i poticanja učenika na samostalan rad i istraživanje, namijenjene nastavnicima, profesorima i učenicima osnovnih i srednjih škola. Stalni rast popularnosti e-learning sustava posljedica je sve izraženije potrebe za stalnim obrazovanjem djelatnika tijekom cijelog radnog vijeka. U obrazovanju uvijek treba ići korak naprijed i pronalaziti što bolje didaktičke materijale i metode. Budući da se nalazimo u informatičkom dobu, treba težiti podizanju nastave na višu razinu i ići ukorak s novim tehnologijama kako bi se potaknuo razvoj kreativnosti, a izbjegla suhoparnost nastave. CARNet (Hrvatska akademska i istraživačka mreža) omogućuje sinkretizam obrazovanja i tehnologije. Učenicima, nastavnicima i profesorima nude se besplatni obrazovni sadržaji (Učilica, Portal za škole, Hrvatski jezični portal, Nacionalni portal za učenje na daljinu Nikola Tesla, E-knjižnica) koji omogućuju učenje u informatičkoj okolini, spajajući ugodno s korisnim, te posebno ističe razvoj učenja na daljinu nudeći raznovrsne online mentorirane i nementorirane tečajeve. Na kraju rada prikazuju se rezultati istraživanja snalaženja učenika i profesora u informatičkoj sredini. Ističe se važnost uključivanja tehnologije u nastavu i ponude materijala na digitalnim medijima, kao što su rječnici u elektroničkom obliku i softveri koji pokrivaju specifična područja ljudskog znanja kako bi se učenje učinilo što zabavnijim i poticajnijim, a informacije uvijek lako dostupnima.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Cilj ovog rada je prikazati i preporučiti nove tehnologije koje se mogu uklopiti u nastavu kao inovativan način učenja i poticanja učenika na samostalan rad i istraživanje, namijenjene nastavnicima, profesorima i učenicima osnovnih i srednjih škola. Stalni rast popularnosti e-learning sustava posljedica je sve izraženije potrebe za stalnim obrazovanjem djelatnika tijekom cijelog radnog vijeka. U obrazovanju uvijek treba ići korak naprijed i pronalaziti što bolje didaktičke materijale i metode. Budući da se nalazimo u informatičkom dobu, treba težiti podizanju nastave na višu razinu i ići ukorak s novim tehnologijama kako bi se potaknuo razvoj kreativnosti, a izbjegla suhoparnost nastave. CARNet (Hrvatska akademska i istraživačka mreža) omogućuje sinkretizam obrazovanja i tehnologije. Učenicima, nastavnicima i profesorima nude se besplatni obrazovni sadržaji (Učilica, Portal za škole, Hrvatski jezični portal, Nacionalni portal za učenje na daljinu Nikola Tesla, E-knjižnica) koji omogućuju učenje u informatičkoj okolini, spajajući ugodno s korisnim, te posebno ističe razvoj učenja na daljinu nudeći raznovrsne online mentorirane i nementorirane tečajeve. Na kraju rada prikazuju se rezultati istraživanja snalaženja učenika i profesora u informatičkoj sredini. Ističe se važnost uključivanja tehnologije u nastavu i ponude materijala na digitalnim medijima, kao što su rječnici u elektroničkom obliku i softveri koji pokrivaju specifična područja ljudskog znanja kako bi se učenje učinilo što zabavnijim i poticajnijim, a informacije uvijek lako dostupnima.

Projekt MZOS 130-1300646-0909

Projekt MZOS 130-1301799-1755

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//