Normal view MARC view ISBD view

On-line testiranje / Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje ; Tadić, Jelena ; Sanković, Dijana.

By: Seljan, Sanja.
Contributor(s): Tadić, Jelena [aut] | Sanković, Dijana [aut] | Stančić, Hrvoje [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Online Assessment [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.04 | e-learning, testiranje, reakcije hrv | e-learning, assessment, reactions engOnline resources: Elektronička verzija | Elektronička verzija In: 20. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Suradnja u informacijskom društvu – s obzirom na potrebe školskoga knjižničarstva (2-5.4.2008 ; Opatija)Summary: Kroz postupak provjere (testiranja i ocjenjivanja, engl. assessment) nastoje se utvrditi odgovarajuća tehnologija, ciljevi u postupku poučavanja, te on-line testiranje uključiti kao integralni dio primjene računala u obrazovanju. Postupkom on-line testiranja moguće je provjeravati znanja, ali i sposobnosti čitanja, pisanja, slušanja i u određenoj mjeri govorenja. On-line testiranje provodi se komplementarno s tradicionalnim oblicima testiranja, jer pojedini modeli više odgovaraju provjeri pojedinih sposobnosti. Osim on-line modela, moguće je uključiti i primjenu standardnih tehnologija u postupak testiranja, kao analizu tekstova poslanih putem elektronske pošte, pisanje u tekst procesoru, postupke pretraživanja i planiranja, itd. Postupak on-line testiranja donosi osobitu prednost korisnicima radi mogućnosti interaktivnosti u slučajevima kada se koristi za ponavljanje i te kada sadrži multimedijskih elemente i povratnu informaciju što uzrokuje veću motiviranost korisnika. Testiranje se može provoditi u okviru sumativnog modela vrednovanja na kraju obrazovnog ciklusa, semestra ili neke veće jedinice, čime se nastoje utvrditi postignuti rezultati ili kao formativni model testiranja u tijeku obrazovnog procesa kako bi se procijenio napredak. U radu je prikazano istraživanje provedeno na studenima i profesorima Filozofskog fakulteta u Zagrebu kojim su se nastojale utvrditi njihove reakcije na on-line testiranje. Istraživanje je pokazalo da čak 80% studenata i profesora smatra upotrebu on-line ocjenjivanja pozitivnom.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Kroz postupak provjere (testiranja i ocjenjivanja, engl. assessment) nastoje se utvrditi odgovarajuća tehnologija, ciljevi u postupku poučavanja, te on-line testiranje uključiti kao integralni dio primjene računala u obrazovanju. Postupkom on-line testiranja moguće je provjeravati znanja, ali i sposobnosti čitanja, pisanja, slušanja i u određenoj mjeri govorenja. On-line testiranje provodi se komplementarno s tradicionalnim oblicima testiranja, jer pojedini modeli više odgovaraju provjeri pojedinih sposobnosti. Osim on-line modela, moguće je uključiti i primjenu standardnih tehnologija u postupak testiranja, kao analizu tekstova poslanih putem elektronske pošte, pisanje u tekst procesoru, postupke pretraživanja i planiranja, itd. Postupak on-line testiranja donosi osobitu prednost korisnicima radi mogućnosti interaktivnosti u slučajevima kada se koristi za ponavljanje i te kada sadrži multimedijskih elemente i povratnu informaciju što uzrokuje veću motiviranost korisnika. Testiranje se može provoditi u okviru sumativnog modela vrednovanja na kraju obrazovnog ciklusa, semestra ili neke veće jedinice, čime se nastoje utvrditi postignuti rezultati ili kao formativni model testiranja u tijeku obrazovnog procesa kako bi se procijenio napredak. U radu je prikazano istraživanje provedeno na studenima i profesorima Filozofskog fakulteta u Zagrebu kojim su se nastojale utvrditi njihove reakcije na on-line testiranje. Istraživanje je pokazalo da čak 80% studenata i profesora smatra upotrebu on-line ocjenjivanja pozitivnom.

Projekt MZOS 130-1300646-0909

Projekt MZOS 130-1301799-1755

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//