Normal view MARC view ISBD view

Osposobljavanje budućih odgajatelja za rad s roditeljima / Dubravka Maleš ; Maja Ljubetić ; Ivanka Stričević.

By: Maleš, Dubravka.
Contributor(s): Ljubetić, Maja [aut] | Stričević, Ivanka [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 30-31 str.Other title: Training prospectiveeducators for working with parents [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | obrazovanje odgajatelja za rad s roditeljima, kolegij obiteljske pedagogije, kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i dječjeg vrtića, nastavni plan i program studija predškolskog odgoja. hrv | training of educators for working with parents, the course of family pedagogy, the course of cooperation (partnership) between family and kindergarten, preschool education studies curriculum. eng In: Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja (30. i 31. svibnja 2008. ; Zadar, Hrvatska) Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja str. 30-31Robert BacaljaSummary: Kvalitetno osposobljavanje budućih odgajatelja podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja kako bi pravodobno mogli odgovoriti izazovima prakse ranog odgoja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa odgajatelja i roditelja. U radu se teorijski razmatraju pitanja važnosti partnerskih odnosa obitelji i ustanove kao nužnosti i potrebe suvremene prakse i osposobljenosti odgajatelja za kvalitetnu suradnju s roditeljima. Analizom nastavnih planova i programa obrazovanja budućih odgajatelja u Republici Hrvatskoj, autorice odgovaraju na pitanje postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i rada s roditeljima na studijima predškolskog odgoja u RH, te ih uspoređuju s obzirom na način organiziranja.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Kvalitetno osposobljavanje budućih odgajatelja podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja kako bi pravodobno mogli odgovoriti izazovima prakse ranog odgoja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa odgajatelja i roditelja. U radu se teorijski razmatraju pitanja važnosti partnerskih odnosa obitelji i ustanove kao nužnosti i potrebe suvremene prakse i osposobljenosti odgajatelja za kvalitetnu suradnju s roditeljima. Analizom nastavnih planova i programa obrazovanja budućih odgajatelja u Republici Hrvatskoj, autorice odgovaraju na pitanje postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i rada s roditeljima na studijima predškolskog odgoja u RH, te ih uspoređuju s obzirom na način organiziranja.

Projekt MZOS 130-1301761-1772

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//