Normal view MARC view ISBD view

Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma / Neven Hrvatić.

By: Hrvatić, Neven.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Role and Assignments of School Curriculum Participants [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | školski kurikulum, interkulturalni odgoj i obrazovanje, religijska kultura hrv | School Curriculum, Intercultural Education, Religion Culture eng In: Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu (6-8.03.2009. ; Malinska, Hrvatska)Summary: Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja, mjesto oblikovanja i ostvarivanja pozitivnih socijalnih kontakata, mjesto razumijevanja, uvažavanja i slobodnog izražavanja učenika sa svim njihovim različitostima, osobitostima i potrebama koje ne moraju biti na prvi pogled očigledne. Religijski aspekt, uz interkulturalni, predstavlja polaznicu za sukonstrukciju školskog kurikuluma.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja, mjesto oblikovanja i ostvarivanja pozitivnih socijalnih kontakata, mjesto razumijevanja, uvažavanja i slobodnog izražavanja učenika sa svim njihovim različitostima, osobitostima i potrebama koje ne moraju biti na prvi pogled očigledne. Religijski aspekt, uz interkulturalni, predstavlja polaznicu za sukonstrukciju školskog kurikuluma.

Projekt MZOS 130-1301761-1765

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//