Normal view MARC view ISBD view

Upravljanje i stručno-pedagoško vođenje učeničkog doma / Neven Hrvatić.

By: Hrvatić, Neven.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Boarding School Management and Expertly Pedagogical Leadership [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | učenički dom, pedagoško vođenje, upravljanje hrv | Boarding Shool, Leadership, Management eng In: Menadžement i liderstvo u upravljanju učeničkim domom (21-22.04.2008. ; Zadar, Hrvatska)Summary: Oblikovanje unutarnjeg i vanjskog okruženja za djelotvorno upravljanje i vođenje doma, koncepcijski obuhvaća: • Organizaciju: Ljudi koji rade zajedno koordinirajući svoje postupke radi postizanja određenog cilja • Cilj: Željeno buduće stanje kojeg institucija/dom hoće postići • Menadžment: Proces korištenja organizacijskih resursa kako bi se postigao cilj putem planiranja, organiziranja, vođenja i kontrole. Pedagoški menadžment doma znači ostvarenje pedagoških ideja o domu u domu, vođenje socijalnih procesa u domu usklađivanjem pedagoških ideja (teorija odgoja i obrazovanja) sudionika domskog života – odgojenika, odgajatelja i domskog okružja. Promjene doma realiziraju se kroz ciklus koji obuhvaća: razvijanje vizije doma, sagledavanje bitnih odrednica (prednosti i slabosti) postojećeg stanja u svijetlu vizije, određivanje cilja i prioritetnih područja unapređivanja, izradu plana zadataka koje želimo postići i mjera uspješnosti, ponovnog sagledavanja temeljnih odrednica nove situacije u učeničkom domu, promjene vizije i novog ciklusa.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Oblikovanje unutarnjeg i vanjskog okruženja za djelotvorno upravljanje i vođenje doma, koncepcijski obuhvaća: • Organizaciju: Ljudi koji rade zajedno koordinirajući svoje postupke radi postizanja određenog cilja • Cilj: Željeno buduće stanje kojeg institucija/dom hoće postići • Menadžment: Proces korištenja organizacijskih resursa kako bi se postigao cilj putem planiranja, organiziranja, vođenja i kontrole. Pedagoški menadžment doma znači ostvarenje pedagoških ideja o domu u domu, vođenje socijalnih procesa u domu usklađivanjem pedagoških ideja (teorija odgoja i obrazovanja) sudionika domskog života – odgojenika, odgajatelja i domskog okružja. Promjene doma realiziraju se kroz ciklus koji obuhvaća: razvijanje vizije doma, sagledavanje bitnih odrednica (prednosti i slabosti) postojećeg stanja u svijetlu vizije, određivanje cilja i prioritetnih područja unapređivanja, izradu plana zadataka koje želimo postići i mjera uspješnosti, ponovnog sagledavanja temeljnih odrednica nove situacije u učeničkom domu, promjene vizije i novog ciklusa.

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//