Normal view MARC view ISBD view

Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja / Vlahović-Štetić, Vesna ; Vojnović, Narcisa.

By: Vlahović-Štetić, Vesna.
Contributor(s): Vojnović, Narcisa [aut].
Material type: materialTypeLabelArticleDescription: 47-58.Other title: Gifted students' education: current situation in educational system and possible improvements [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | daroviti učenici, programi rada s darovitima hrv | gifted students, gifted students programs eng In: Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku (16.03.2009. ; Sisak, Hrvatska) Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku str. 47-58Pađen, BarbaraSummary: Analiza brige o darovitoj djeci i mladima u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu izložena u ovom radu upućuje da, usprkos nastojanjima obrazovnih vlasti i samih škola da se ovo područje rada znatno unaprijedi, što se očituje u strateškim i normativnim aktima koji uređuju ovo područje i u brojnim primjerima dobre prakse, posebne potrebe darovitih u nizu aspekata nisu ni približno zadovoljene. U radu se stoga izlažu polazišta mogućih poboljšanja ovog područja rada te predlažu ciljevi i sastavnice cjelovitog sustava brige o darovitima. Polazeći od temeljnog preduvjeta: donošenja odgovarajuće nacionalne strategije odnosno koncepcije, to uključuje razvoj i unapređivanje tri temeljne sastavnice rada s darovitima: 1. ujednačene identifikacijske procedure (uključeni stručnjaci, postupci, instrumenti, registri), 2. podrška darovitoj djeci i mladima (obogaćivanje programa, akceleracija, savjetovanje, stipendiranje) te njihovim obiteljima i učiteljima, 3. obrazovanje učitelja i mentora darovitih učenika (inicijalno, cjeloživotno, specijalističko).
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Analiza brige o darovitoj djeci i mladima u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu izložena u ovom radu upućuje da, usprkos nastojanjima obrazovnih vlasti i samih škola da se ovo područje rada znatno unaprijedi, što se očituje u strateškim i normativnim aktima koji uređuju ovo područje i u brojnim primjerima dobre prakse, posebne potrebe darovitih u nizu aspekata nisu ni približno zadovoljene. U radu se stoga izlažu polazišta mogućih poboljšanja ovog područja rada te predlažu ciljevi i sastavnice cjelovitog sustava brige o darovitima. Polazeći od temeljnog preduvjeta: donošenja odgovarajuće nacionalne strategije odnosno koncepcije, to uključuje razvoj i unapređivanje tri temeljne sastavnice rada s darovitima: 1. ujednačene identifikacijske procedure (uključeni stručnjaci, postupci, instrumenti, registri), 2. podrška darovitoj djeci i mladima (obogaćivanje programa, akceleracija, savjetovanje, stipendiranje) te njihovim obiteljima i učiteljima, 3. obrazovanje učitelja i mentora darovitih učenika (inicijalno, cjeloživotno, specijalističko).

Projekt MZOS 130-1301676-1357

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha