Normal view MARC view ISBD view

Kurikularno planiranje: odgojni aspekti školskog/domskog kurikuluma / Neven Hrvatić.

By: Hrvatić, Neven.
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Curricular Planing: Educational School/Boarding School Curriculum [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | kurikularno planiranje, dom, odgoj, škola, kurikulum hrv | Curricular Planing, Boarding School, Education, School, Curricullum eng In: Razvojno planiranje i kurikulum (22.04.2009. ; Zagreb, Hrvatska)Summary: Nacionalni okvirni kurikulum kao razvojni dokument, otvoren za promjene, osnova je za planiranje i programiranje nastave/odgojnog rada u školama/domovima i za izradu školskog/domskog kurikuluma. Funkcije kurikularnog planiranja: obrazovna (opća i posebna znanja, selekcija i kvalifikacija), odgojna (personalizirajuća) - razvoj osobnosti ostvarivanje cilja i zadataka odgoja i obrazovanja, socijalizacijska (institucionalno posredovanje tipičnih obrazaca ponašanja, škola/dom kao medij socijalne komunikacije) i integracijska (integracija u skupinu, razred, zajednicu, tim), pretpostavljaju suodnos povoljnog(školskog/domskog) ozračja i odnosa između škole/doma (kao institucije) i okoline.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Nacionalni okvirni kurikulum kao razvojni dokument, otvoren za promjene, osnova je za planiranje i programiranje nastave/odgojnog rada u školama/domovima i za izradu školskog/domskog kurikuluma. Funkcije kurikularnog planiranja: obrazovna (opća i posebna znanja, selekcija i kvalifikacija), odgojna (personalizirajuća) - razvoj osobnosti ostvarivanje cilja i zadataka odgoja i obrazovanja, socijalizacijska (institucionalno posredovanje tipičnih obrazaca ponašanja, škola/dom kao medij socijalne komunikacije) i integracijska (integracija u skupinu, razred, zajednicu, tim), pretpostavljaju suodnos povoljnog(školskog/domskog) ozračja i odnosa između škole/doma (kao institucije) i okoline.

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//