Normal view MARC view ISBD view

Sukonstrukcija domskog kurikuluma / Neven Hrvatić.

By: Hrvatić, Neven.
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Co-construction Boarding School Curriculum [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | kurikulrano planiranje, domski kurikulum, sukonstrukcija hrv | Curricular Planing, Boarding School Curriculum, Co-construction eng In: Kurikularno domsko planiranje (26.-27.04.2009. ; Zadar, Hrvatska)Summary: Domski odgoj, kao odgoj individualiteta, otvoren je, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, odgajatelj, otvoreni kurikulum), a podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema potrebama i mogućnostima odgajanika u domu. Domski kurikulum predviđa opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo te kontrolu postignuća prema globalno postavljenom cilju (zadacima) i prema pretpostavkama za odvijanje procesa. Sukonstrukcija domskog kurikuluma sadrži kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju odgajatelji, učenici, stručni suradnici – pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Domski odgoj, kao odgoj individualiteta, otvoren je, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, odgajatelj, otvoreni kurikulum), a podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema potrebama i mogućnostima odgajanika u domu. Domski kurikulum predviđa opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo te kontrolu postignuća prema globalno postavljenom cilju (zadacima) i prema pretpostavkama za odvijanje procesa. Sukonstrukcija domskog kurikuluma sadrži kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju odgajatelji, učenici, stručni suradnici – pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje.

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//