Normal view MARC view ISBD view

Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca / Kozina, Mihael ; Rebernjak, Blaž.

By: Kozina, Mihael.
Contributor(s): Rebernjak, Blaž [aut].
Material type: materialTypeLabelArticleDescription: 128-128.Other title: Predicting School Achievement from Personality and Ability in High School [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | Školski uspjeh, osobine ličnosti, inteligencija hrv | School achievement, personality traits, ability engOnline resources: Elektronička verzija sažetka In: 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa 22-25.04.2009. ; Zagreb, Hrvatska 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: program i sažeci priopćenja str. 128-128Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, DraženSummary: Problemni test i IPIP100 ispunjavalo je 240 učenika (125 mladića i 115 djevojaka) prvih i drugih razreda 5. gimnazije u Zagrebu. Provedena je regresijska analiza kojom su predviđane školske ocjene na polugodištu na temelju dimenzija ličnosti, inteligencije, broja izostanaka i spola. Rezultat na Problemnom testu se pokazao kao najbolji prediktor uspjeha, a objašnjenju varijance doprinose i savjesnost, broj izostanaka te spol. Rezultati se u velikoj mjeri slažu sa ranijim nalazima, bolji uspjeh u školi postižu djevojke, sudionici koji imaju viši rezultat na Problemnom testu, skali savjesnosti IPIP-a 100 te oni s manjim brojem izostanaka. Pri generalizaciji dobivenih rezultata valja biti oprezan jer se radi o uzorku učenika koji su selekcionirani po sposobnostima i ranijim postignućima.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Problemni test i IPIP100 ispunjavalo je 240 učenika (125 mladića i 115 djevojaka) prvih i drugih razreda 5. gimnazije u Zagrebu. Provedena je regresijska analiza kojom su predviđane školske ocjene na polugodištu na temelju dimenzija ličnosti, inteligencije, broja izostanaka i spola. Rezultat na Problemnom testu se pokazao kao najbolji prediktor uspjeha, a objašnjenju varijance doprinose i savjesnost, broj izostanaka te spol. Rezultati se u velikoj mjeri slažu sa ranijim nalazima, bolji uspjeh u školi postižu djevojke, sudionici koji imaju viši rezultat na Problemnom testu, skali savjesnosti IPIP-a 100 te oni s manjim brojem izostanaka. Pri generalizaciji dobivenih rezultata valja biti oprezan jer se radi o uzorku učenika koji su selekcionirani po sposobnostima i ranijim postignućima.

Projekt MZOS 130-1301683-1402

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha