Normal view MARC view ISBD view

Zajedničko učenje djece i odraslih i vrtiću / Edita Slunjski.

By: Slunjski, Edita.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 39-44 str.Other title: Children and teachers cooperative learning in kindergarten [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | zajedničko učenje, učenici, učitelji, dječji vrtić hrv | cooperative learning, pupils, teachers, kindergarten eng In: Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih (7-9.05.2009. ; Osijek, Hrvatska) Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih str. 39-44Babić, Nada ; Redžep Borak, ZoraSummary: Vrijeme promjene u kojem živimo odgojno-obrazovne ustanove suočava sa složenim izazovom osposobljavanja mladih naraštaja za uspješno i što kvalitetnije snalaženje u složenoj i nepredvidivoj budućnosti. Da bi na te zahtjeve mogle odgovoriti, odgojno-obrazovne se ustanove postupno pretvaraju u mjesta razvoja novih oblika ljudske koegzistencije, ravnopravne participacije i zajedničkog učenja učenika i odraslih. Potreba pretvorbe u mjesto zajedničkog i aktivnog samoučenja, samorazvoja i samoodgoja, tj. kvalitetnog življenja učećih subjekata, posebno je izražena u ustanovama ranoga odgoja i obrazovanja, jer su odgoj i učenje male djece utkani u cjelokupni kontekst njihova svakodnevnog življenja u vrtiću. U procesu unaprjeđivanja odgojno-obrazovne prakse vrtića, posebnu vrijednost imaju istraživanja praktičara koja vode rekonstruiranju njihova odgojno-obrazovnog pristupa, razvoju refleksivnog profesionalizma i postizanju profesionalne autonomije.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Vrijeme promjene u kojem živimo odgojno-obrazovne ustanove suočava sa složenim izazovom osposobljavanja mladih naraštaja za uspješno i što kvalitetnije snalaženje u složenoj i nepredvidivoj budućnosti. Da bi na te zahtjeve mogle odgovoriti, odgojno-obrazovne se ustanove postupno pretvaraju u mjesta razvoja novih oblika ljudske koegzistencije, ravnopravne participacije i zajedničkog učenja učenika i odraslih. Potreba pretvorbe u mjesto zajedničkog i aktivnog samoučenja, samorazvoja i samoodgoja, tj. kvalitetnog življenja učećih subjekata, posebno je izražena u ustanovama ranoga odgoja i obrazovanja, jer su odgoj i učenje male djece utkani u cjelokupni kontekst njihova svakodnevnog življenja u vrtiću. U procesu unaprjeđivanja odgojno-obrazovne prakse vrtića, posebnu vrijednost imaju istraživanja praktičara koja vode rekonstruiranju njihova odgojno-obrazovnog pristupa, razvoju refleksivnog profesionalizma i postizanju profesionalne autonomije.

Projekt MZOS 130-1301761-1772

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//