Normal view MARC view ISBD view

Obrazovanje učitelja : prema novim kompetencijama / Neven Hrvatić ; Koraljka Posavec.

By: Hrvatić, Neven.
Contributor(s): Posavec, Koraljka [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 473-479 str.Other title: Teacher education : towards new competencies [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | obrazovanje, učitelj, škola, kompetencije, vrijednosti hrv | education, teacher, school, competencies, values eng In: A tanítóképzés jövőképe - Budućnost obrazovanja učitelja (18.-20.09.2008. ; Subotica, Srbija) A tanítóképzés jövőképe : eljárás = Budućnost obrazovanja učitelja : zbornik radova str. 473-479Czékus, GézaSummary: Zajedno s odgojnim idealom, još od antičkog doba mijenja se slika idealnog učitelja i njegovog obrazovanja. Od 17. stoljeća, prosvjetiljstvom potaknuta rastuća institucionalizacija i razvoj obrazovanja učitelja sve su brži: od višemjesečnih učiteljskih seminara u dvo- i trogodišnje preparandije, zatim učiteljske škole (4 i 5 godina), do učiteljskih akademija kao više i visokoškolske razine, u kojima rastu broj i zastupljenost pedagoških predmeta, udžbenika, metodičkih priručnika... Potreba za promjenama tradicionalne škole proizlazi i iz stvaranja nove paradigme: prema gledanju na život i svijet iz više pravaca i filozofskih pogleda, gdje se mijenja i pedagoški način mišljenja kao i ustroj škole od (pre)naglašenog spoznajnog (kognitivnog), prema socijalnim odosima, demokratskoj participaciji i suradničkom učenju. Učiteljski poziv, nadahnut vrijednostima koje potiču cjelovit razvoj ljudske osobe, duhovni, moralni, društveni, gospodarski i kulturni napredak zajednice te promicanje poštivanja ljudskih (i manjinskih) prava i temeljnih sloboda, ima snažan utjecaj na društvo i presudnu ulogu u odgoju i obrazovanju budućih generacija.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Rad s konferencije Rad s konferencije Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305199811
Total holds: 0

Zajedno s odgojnim idealom, još od antičkog doba mijenja se slika idealnog učitelja i njegovog obrazovanja. Od 17. stoljeća, prosvjetiljstvom potaknuta rastuća institucionalizacija i razvoj obrazovanja učitelja sve su brži: od višemjesečnih učiteljskih seminara u dvo- i trogodišnje preparandije, zatim učiteljske škole (4 i 5 godina), do učiteljskih akademija kao više i visokoškolske razine, u kojima rastu broj i zastupljenost pedagoških predmeta, udžbenika, metodičkih priručnika... Potreba za promjenama tradicionalne škole proizlazi i iz stvaranja nove paradigme: prema gledanju na život i svijet iz više pravaca i filozofskih pogleda, gdje se mijenja i pedagoški način mišljenja kao i ustroj škole od (pre)naglašenog spoznajnog (kognitivnog), prema socijalnim odosima, demokratskoj participaciji i suradničkom učenju. Učiteljski poziv, nadahnut vrijednostima koje potiču cjelovit razvoj ljudske osobe, duhovni, moralni, društveni, gospodarski i kulturni napredak zajednice te promicanje poštivanja ljudskih (i manjinskih) prava i temeljnih sloboda, ima snažan utjecaj na društvo i presudnu ulogu u odgoju i obrazovanju budućih generacija.

Projekt MZOS 130-1301761-1765

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//