Normal view MARC view ISBD view

Figure slobode: Držić i Dubrovnik (povodom Bulajićevog "Libertasa") / Gilić, Nikica.

By: Gilić, Nikica.
Material type: ArticleArticleDescription: 407-418 str.Other title: The figures of freedom: Držić and Dubrovnik (on Bulajić's "Libertas" [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.06 | Libertas (film i televizijska serija), Bulajićevski Držić, "socijalistička" recepcija hrv | Libertas (film and television series), Bulajić's Držić, "socialist" recepcion eng In: Znanstveni skup Komparativna povijest hrvatske književnosti (11 ; 2008 ; Split) Komparativna povijest hrvatske književnosti : zbornik radova XI. (Držić danas [i] Epoha i naslijeđe) : sa znanstvenog skupa održanog od 22. do 24. rujna 2008. godine u Splitu str. 407-418Pavlović, Cvijeta, Glunčić-Bužančić, VinkaSummary: Studija polazi od filma i televizijske serije "Libertas" Veljka Bulajića (hrvatsko-talijanska koprodukcija) i pokušava objasniti na koji je način formiran junakov lik. Porazno po "Libertas" kao umjetničko djelo - može se ustvrditi da se u njemu ne naziru tragovi bujice kreativnosti Marina Držića kao umjetnika, pa su čak i Luka i ostali cenzori iz filma u pravu kada optužuju junaka da samo koristi teatar za plitke političke poente. Bulajićevski je Držić dijelom formiran kroz prizmu klasičnog socijalističkog razdoblja u kojem je Držić, nasuprot Ivanu Gunduliću, shvaćan kao pjesnik dubrovačke sirotinje, a tamo gdje se nije pridržavalo takvog modela, došlo je do klizanja u još starije klišeje, sliku umjetnika naslijeđenu iz razdoblja romantizma.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Studija polazi od filma i televizijske serije "Libertas" Veljka Bulajića (hrvatsko-talijanska koprodukcija) i pokušava objasniti na koji je način formiran junakov lik. Porazno po "Libertas" kao umjetničko djelo - može se ustvrditi da se u njemu ne naziru tragovi bujice kreativnosti Marina Držića kao umjetnika, pa su čak i Luka i ostali cenzori iz filma u pravu kada optužuju junaka da samo koristi teatar za plitke političke poente. Bulajićevski je Držić dijelom formiran kroz prizmu klasičnog socijalističkog razdoblja u kojem je Držić, nasuprot Ivanu Gunduliću, shvaćan kao pjesnik dubrovačke sirotinje, a tamo gdje se nije pridržavalo takvog modela, došlo je do klizanja u još starije klišeje, sliku umjetnika naslijeđenu iz razdoblja romantizma.

Projekt MZOS 130-0000000-0788

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//