Normal view MARC view ISBD view

Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse / Neven Hrvatić.

By: Hrvatić, Neven.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Intercultural Curriculum: from theory to practice Education [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | nacionalni kurikulum, interkulturalne dimenzije, teorija, odgojna praksa hrv | national curriculum, intercultural dimension, theory, educational practice eng In: Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole" (4.-6.09.2009. ; Brijuni, Hrvatska)Summary: U strukturiranju nacionalnog kurikuluma multikulturalno okružje predstavlja jednu od temeljnih odrednica. Definiranje bitnih kurikularnih sastavnica zavist će i od interkulturalnih predispozicija učenika (pravo na različitost, pridonosi ostvarivanju jednakih mogućnosti i priprema za zajednički život u demokratskom društvu.) Nacionalni kurikulum predviđa sadržaje i za pripadnike nacionalnih manjina, a transdisciplinarna i interdisciplinarna područja, također su dio modernoga nacionalnoga kurikuluma. Sadržaji učenja (definirani nastavnim programima) interkulturalno su određeni, tako da se može govoriti o intrekulturalnim dimenzijama nacionalnog (školskog) kurikuluma i/ili interkulturalnom kurikulumu. Interkulturalna određenost kurikuluma znači da se posebnosti kulturne i socijalne sredine (suodnosa većinske i manjinskih zajednica) uključuju u sva područja rada škole: oblikovanje temeljnih moralnih vrijednosti, nastavne sadržaje, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, suradnju s roditeljima i okružjem, a interkulturalni pristup jedna je od važnih odrednica školskog, (razrednog/učeničkog) kurikuluma.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

U strukturiranju nacionalnog kurikuluma multikulturalno okružje predstavlja jednu od temeljnih odrednica. Definiranje bitnih kurikularnih sastavnica zavist će i od interkulturalnih predispozicija učenika (pravo na različitost, pridonosi ostvarivanju jednakih mogućnosti i priprema za zajednički život u demokratskom društvu.) Nacionalni kurikulum predviđa sadržaje i za pripadnike nacionalnih manjina, a transdisciplinarna i interdisciplinarna područja, također su dio modernoga nacionalnoga kurikuluma. Sadržaji učenja (definirani nastavnim programima) interkulturalno su određeni, tako da se može govoriti o intrekulturalnim dimenzijama nacionalnog (školskog) kurikuluma i/ili interkulturalnom kurikulumu. Interkulturalna određenost kurikuluma znači da se posebnosti kulturne i socijalne sredine (suodnosa većinske i manjinskih zajednica) uključuju u sva područja rada škole: oblikovanje temeljnih moralnih vrijednosti, nastavne sadržaje, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, suradnju s roditeljima i okružjem, a interkulturalni pristup jedna je od važnih odrednica školskog, (razrednog/učeničkog) kurikuluma.

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//