Normal view MARC view ISBD view

Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru / Banek Zorica, Mihaela.

By: Banek Zorica, Mihaela.
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Teaching in changed information space [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.04 | e-učenje virtualni svjetovi hrv | e-learning virtual worlds eng In: Popodne @CEU (19.10.2009. ; Zagreb, Hrvatska)Summary: Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije i njezino korištenje u svakodnevnom životu utjecali su na stvaranje dvije generacije korisnika tzv. Generacije Y i Generacije X. Prva podrazumijeva korisnike rođene u digitalnom svijetu, odnosno tehnološki pismene pojedince, dok druga podrazumijeva korisnike rođeni prije digitalnog okruženja i koji su tehnologiju prihvatili i naknadno. Ove dvije generacije susreću se različitim okruženjima, no možda je najizraženije ono obrazovno okruženje u kojemu se ove dvije generacije susreću se kao učenici i nastavnici na različitim stupnjevima obrazovnog procesa, od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Pojava novih korisnika, te implementacija tehnologije u obrazovni prostor utjecali su na transformaciju procesa učenja i poučavanja. Učenje na daljinu, mješovito ili hibridno učenje, učenje bazirano na igrama, virtualni svjetovi, web 2.0 alati i obrazovanje 2.0 samo su neki od novih oblika učenja koji se javljaju u današnjem obrazovnom okruženju. Uvedene promjene i različiti tipovi obrazovnih pristupa rezultat su prilagođavanja procesa učenja svojstvima i sposobnostima samih učenika/studenata. Uniforman pristup obrazovanju u današnje je vrijeme teško primjenjiv. Različite osobe uče na različite načine te je stoga implementacija tehnologije jedan od „jednostavnijih“ procesa, dok je prilagodba samog učenja i poučavanja korisnicima danas više no ikad vruća tema istraživačke i obrazovne zajednice. Promjene koje se događaju u obrazovnom procesu, te novi oblici učenja i poučavanja zahtijevaju oblikovanje novih pedagogija prilagođenih potrebama različitih grupa korisnika (učenicima, studentima, nastavnicima i profesorima). Učenje okrenuto onome tko uči i dalje ostaje u centru obrazovnog procesa, dok se postupci i metode za postizanje tog cilja pod posredstvom tehnologije konstantno mijenjaju.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije i njezino korištenje u svakodnevnom životu utjecali su na stvaranje dvije generacije korisnika tzv. Generacije Y i Generacije X. Prva podrazumijeva korisnike rođene u digitalnom svijetu, odnosno tehnološki pismene pojedince, dok druga podrazumijeva korisnike rođeni prije digitalnog okruženja i koji su tehnologiju prihvatili i naknadno. Ove dvije generacije susreću se različitim okruženjima, no možda je najizraženije ono obrazovno okruženje u kojemu se ove dvije generacije susreću se kao učenici i nastavnici na različitim stupnjevima obrazovnog procesa, od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Pojava novih korisnika, te implementacija tehnologije u obrazovni prostor utjecali su na transformaciju procesa učenja i poučavanja. Učenje na daljinu, mješovito ili hibridno učenje, učenje bazirano na igrama, virtualni svjetovi, web 2.0 alati i obrazovanje 2.0 samo su neki od novih oblika učenja koji se javljaju u današnjem obrazovnom okruženju. Uvedene promjene i različiti tipovi obrazovnih pristupa rezultat su prilagođavanja procesa učenja svojstvima i sposobnostima samih učenika/studenata. Uniforman pristup obrazovanju u današnje je vrijeme teško primjenjiv. Različite osobe uče na različite načine te je stoga implementacija tehnologije jedan od „jednostavnijih“ procesa, dok je prilagodba samog učenja i poučavanja korisnicima danas više no ikad vruća tema istraživačke i obrazovne zajednice. Promjene koje se događaju u obrazovnom procesu, te novi oblici učenja i poučavanja zahtijevaju oblikovanje novih pedagogija prilagođenih potrebama različitih grupa korisnika (učenicima, studentima, nastavnicima i profesorima). Učenje okrenuto onome tko uči i dalje ostaje u centru obrazovnog procesa, dok se postupci i metode za postizanje tog cilja pod posredstvom tehnologije konstantno mijenjaju.

Projekt MZOS 130-1301799-1755

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//