Normal view MARC view ISBD view

Kapela Strozzi (14. st.) u crkvi Santa Maria Novella u Firenci: Tomaso Strozzi kao naručitelj i dominikanska interpretacija prikaza raja. / Munk, Ana.

By: Munk, Ana.
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Strozzi Chapel (14. century) in the church of Santa Maria Novella in Florence: Tomaso Strozzi, the patron and the Dominican interpretation of the Paradise [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.02 | 6.05 | kapela Strozzi, Raj, sveti Toma Akvinski, Dominikanci, Andrea Orcagna, Nardo di Cione hrv | Strozzi chapel, Paradise, saint Thomas Aquinas, Dominicans, Andrea Orcagna, Nardo di Cione eng In: "XI. DANI CVITA FISKOVIĆA" "Umjetnost i naručitelji " (17.09. – 20.09.2008 ; Orebići, Hrvatska)Summary: Predavanje se bavi teologijom blažene vizije Božjeg lica (visio dei) u prikazu Raja u najznačajnijoj crkvi Dominikanskog reda u Firenzi. Iako se do sada dosta pisalo o tom ključnom djelu trečentističkog slikarstva, nije se uočilo da je kontroverza oko trenutka nastupanja blažene vizije--kontroverza koju je 1333. pokrenuo Papa Ivan XXII, a razriješio 1336. Papa Benedikt XII--bila poticaj Dominikanskom redu da kroz prikaz Raja obrane doktrinu koja se zasnivala na učenju njihovog najvažnijeg sveca, Tome Akvinskog. rad se bavi ikonografskim modelima za prikaz Raja, sveukupnom orkestracijom tema u kapeli i Dominikanskim tumačenjem doktrine blaženstva. U sklopu teme skupa "umjetnost i naručitelji" predavanje pridonosi razumijevanju prisutnosti privatnog naručitelja u trečentističkim pogrebnim kapelama kao što je kapela Strozzi te razumijevanju dinamike privatnog i kolektivnog naručiteljstva.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Predavanje se bavi teologijom blažene vizije Božjeg lica (visio dei) u prikazu Raja u najznačajnijoj crkvi Dominikanskog reda u Firenzi. Iako se do sada dosta pisalo o tom ključnom djelu trečentističkog slikarstva, nije se uočilo da je kontroverza oko trenutka nastupanja blažene vizije--kontroverza koju je 1333. pokrenuo Papa Ivan XXII, a razriješio 1336. Papa Benedikt XII--bila poticaj Dominikanskom redu da kroz prikaz Raja obrane doktrinu koja se zasnivala na učenju njihovog najvažnijeg sveca, Tome Akvinskog. rad se bavi ikonografskim modelima za prikaz Raja, sveukupnom orkestracijom tema u kapeli i Dominikanskim tumačenjem doktrine blaženstva. U sklopu teme skupa "umjetnost i naručitelji" predavanje pridonosi razumijevanju prisutnosti privatnog naručitelja u trečentističkim pogrebnim kapelama kao što je kapela Strozzi te razumijevanju dinamike privatnog i kolektivnog naručiteljstva.

Projekt MZOS 020-0202685-2701

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//