Normal view MARC view ISBD view

Tvorba identiteta i drugosti u romanu "Baj Ganjo" Aleka Konstantinova / Bijelić, Marijana.

By: Bijelić, Marijana.
Material type: ArticleArticleDescription: 100-109 str.Other title: The Production of Identity and Otherness in Baj Ganjo by Aleko Konstantinov [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.03 | bugarska književnost, bugarski identitet, Europa, okcidentalizam, orijentalizam, balkanizam hrv | Bulgarian literature, Bulgarian identity, Europe, novel, Occidentalism, Orientalism, Balkanism eng In: Desničini susreti: Pripadnost kulturi, kultura pripadanja, Zagreb, Hrvatska, 21.-22.09.2007. (21.-22.09.2007. ; Zagreb, hrvatska) Desničini susreti 2005-2008 : zbornik radova str. 100-109Drago Roksandić, Ivana Cvijović JavorinaSummary: U radu se analizira diskurzivna proizvodnja identiteta i drugosti u romanu Baj Ganjo Aleka Konstantinova. Ove kategorije se promatraju prvenstveno kao efekt narativnog čina. Zaplet predstavlja borbu za središnji položaj diskurzivne kontrole – položaj pripovjedača, autora priče o sebi i drugima. Središnji lik je u početku dvostruko posredovan kao narativni produkt nadmoćnih personalnih pripovjedača (likova bugarskih studenata u Europi) i impersolnalnog nadređenog pripovjedača. Prema kraju baj Ganjo preuzima diskurzivnu kontrolu i ulogu glavnog narativnog subjekta. Glavni lik označava problematični balkanski identitet Bugara u svom odnosu s europskim. Osnovni diskurs upotrijebljen za definiranje identiteta u romanu jest balkanizam u svom odnosu s okcidentalizmom i orijentalizmom. Promjenjivost i nestabilnost/zamjenjivost položaja subijekta i objekta pripovijedanja dodatno usložnjavaju analizu.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Desničini susreti: Pripadnost kulturi, kultura pripadanja : zbornik radova ; Zagreb, Hrvatska, 21.-22.09.2007.

U radu se analizira diskurzivna proizvodnja identiteta i drugosti u romanu Baj Ganjo Aleka Konstantinova. Ove kategorije se promatraju prvenstveno kao efekt narativnog čina. Zaplet predstavlja borbu za središnji položaj diskurzivne kontrole – položaj pripovjedača, autora priče o sebi i drugima. Središnji lik je u početku dvostruko posredovan kao narativni produkt nadmoćnih personalnih pripovjedača (likova bugarskih studenata u Europi) i impersolnalnog nadređenog pripovjedača. Prema kraju baj Ganjo preuzima diskurzivnu kontrolu i ulogu glavnog narativnog subjekta. Glavni lik označava problematični balkanski identitet Bugara u svom odnosu s europskim. Osnovni diskurs upotrijebljen za definiranje identiteta u romanu jest balkanizam u svom odnosu s okcidentalizmom i orijentalizmom. Promjenjivost i nestabilnost/zamjenjivost položaja subijekta i objekta pripovijedanja dodatno usložnjavaju analizu.

Projekt MZOS 130-0000000-3473

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//