Normal view MARC view ISBD view

Dijete i prostor – pedagoški aspekti organizacije i oblikovanja prostora vrtića / Edita Slunjski.

By: Slunjski, Edita.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Child and space – pedagogical aspects of organizing and forming kindergarten's space [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | Organizacija prostora vrtića, različite pedagoške koncepcije, prostor kao "treći odgajatelj" hrv | Kindergarten's space organization, different pedagogical conceptions, space as a "third educator" eng In: 3. svjetski simpozij „Arhitektura i djeca“ - Hura arhitektura (25. 04. 2009. ; Zagreb, Hrvatska)Summary: Primjerena organizacija i oblikovanje prostora vrtića predstavljaju nezaobilazne pretpostavke kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa. Različite pedagoške koncepcije (Montessori, Waldorf, Te Wariki, Reggio) ističu važnost pedagoške osmišljenosti prostora vrtića, koji predstavlja svojevrsno materijalno opredmećenje odgojne filozofije i vrijednosti na kojima se svaka od koncepcija zasniva. Osobitu pozornost pedagoškom i estetskom oblikovanju prostora vrtića posvećuje Reggio koncepcija, nazivajući prostor "trećim odgajateljem". Cjelokupan prostor Reggio-vrtića odražava percepciju djeteta kao inteligentnog, aktivnog, kompetentnog i snažnog bića u procesu institucijskog odgoja i obrazovanja.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Primjerena organizacija i oblikovanje prostora vrtića predstavljaju nezaobilazne pretpostavke kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa. Različite pedagoške koncepcije (Montessori, Waldorf, Te Wariki, Reggio) ističu važnost pedagoške osmišljenosti prostora vrtića, koji predstavlja svojevrsno materijalno opredmećenje odgojne filozofije i vrijednosti na kojima se svaka od koncepcija zasniva. Osobitu pozornost pedagoškom i estetskom oblikovanju prostora vrtića posvećuje Reggio koncepcija, nazivajući prostor "trećim odgajateljem". Cjelokupan prostor Reggio-vrtića odražava percepciju djeteta kao inteligentnog, aktivnog, kompetentnog i snažnog bića u procesu institucijskog odgoja i obrazovanja.

Projekt MZOS 130-1301761-1772

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//