Normal view MARC view ISBD view

Kultura kao polazište u izradi nacionalnog kurikuluma / Neven Hrvatić ; Marija Sablić.

By: Hrvatić, Neven.
Contributor(s): Sablić, Marija [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 237-245 str.Other title: Culture as a starting point in national curriculum construction [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | kultura, kurikulum, interkulturalni kurikulum, kulturna obilježja hrv | culture, curriculum, intercultural curriculum, culturalcharacteristics eng In: Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kultura" (1.12.2009. ; Novi Sad, Srbija) Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kukltura" str. 237-245Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, IvanaSummary: Različitost, višejezičnost i multikulturalizam postali su svakodnevica u našim školama. Zbog toga se interkulturalno obrazovanje ne ogleda samo u složenosti susreta različitih kultura, već i u upoznavanju s različitim kulturama. U obrazovnome sustavu osnovna polazišta pri izradi interkulturalnih sadržaja su nastavni planovi i programi, udžbenici, priručnici, izvannastavne aktivnosti i prije svega učitelji. Učenici, kao i roditelji i nastavnici trebaju biti osviješteni o svome nacionalnom i kulturnom identitetu, informirani o vlastitoj kulturi i znati je predstaviti kako bi se osjećali ravnopravni u susretu s različitim kulturama i uspostavljanju interkulturalne komunikacije na svim razinama. Na taj način postaju osjetljivi i otvoreni za razumijevanje i prihvaćanje različitih ljudi i različitih kultura.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Različitost, višejezičnost i multikulturalizam postali su svakodnevica u našim školama. Zbog toga se interkulturalno obrazovanje ne ogleda samo u složenosti susreta različitih kultura, već i u upoznavanju s različitim kulturama. U obrazovnome sustavu osnovna polazišta pri izradi interkulturalnih sadržaja su nastavni planovi i programi, udžbenici, priručnici, izvannastavne aktivnosti i prije svega učitelji. Učenici, kao i roditelji i nastavnici trebaju biti osviješteni o svome nacionalnom i kulturnom identitetu, informirani o vlastitoj kulturi i znati je predstaviti kako bi se osjećali ravnopravni u susretu s različitim kulturama i uspostavljanju interkulturalne komunikacije na svim razinama. Na taj način postaju osjetljivi i otvoreni za razumijevanje i prihvaćanje različitih ljudi i različitih kultura.

Projekt MZOS 130-1301761-1769

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//