Normal view MARC view ISBD view

Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja / Edita Slunjski.

By: Slunjski, Edita.
Contributor(s): [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Construction of Early Chidhood Education Curriculum [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | Kurikulum, rani odgoj I obrazovanje, kvalitativno istraživanje, uloga pedagoga hrv | Curriculum, Early Childhood Education, Qualitative Research, Role of the Pedagogue eng In: Deveti susret pedagoga Hrvatske - Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove (11-13.04.2011. ; Zadar, Hvatska)Summary: Kvalitetu odgoja i obrazovanja djeteta određuje cjelokupni kontekst njegova svakodnevnog življenja u vrtiću. Kompleksan i velikim dijelom nepredvidiv odgojno-obrazovni proces vrtića podloga je razvoja njegova kurikuluma, koji je dinamičan, otvoren i razvojan, tj. u stalnom nastajanju. Istraživanjem odgojno-obrazovne prakse u različitim vrtićima moguće je doći do nekih njezinih zajedničkih značajki, što može biti korisno za izgradnju teorije o kurikulumu. No, ni odgojno-obrazovna praksa različitih vrtića ni njihovi kurikulumi, ne mogu se razvijati unificirano. Kurikulum izranja iz kompleksne i dinamične odgojno–obrazovne prakse, koja je u svakom vrtiću jedinstvena i autentična. Riječ je o teorijskoj koncepciji koja se u praksi sukonstruira na temelju zajedničkog učenja, istraživanja i participacije svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa i koja se u praksi kontinuirano provjerava, nadopunjuje i mijenja. Pedagog je svojevrstan katalizator cjeloživotnog učenja u vrtiću, jer u njemu potiče i podržava individualni i organizacijski razvoj, samoobnovu i kontinuiranu transformaciju odgojno–obrazovne prakse i konstruiranje kurikuluma. On je predvodnik pozitivnih promjena u vrtiću i nezamjenjiv sukreator kurikuluma.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Kvalitetu odgoja i obrazovanja djeteta određuje cjelokupni kontekst njegova svakodnevnog življenja u vrtiću. Kompleksan i velikim dijelom nepredvidiv odgojno-obrazovni proces vrtića podloga je razvoja njegova kurikuluma, koji je dinamičan, otvoren i razvojan, tj. u stalnom nastajanju. Istraživanjem odgojno-obrazovne prakse u različitim vrtićima moguće je doći do nekih njezinih zajedničkih značajki, što može biti korisno za izgradnju teorije o kurikulumu. No, ni odgojno-obrazovna praksa različitih vrtića ni njihovi kurikulumi, ne mogu se razvijati unificirano. Kurikulum izranja iz kompleksne i dinamične odgojno–obrazovne prakse, koja je u svakom vrtiću jedinstvena i autentična. Riječ je o teorijskoj koncepciji koja se u praksi sukonstruira na temelju zajedničkog učenja, istraživanja i participacije svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa i koja se u praksi kontinuirano provjerava, nadopunjuje i mijenja. Pedagog je svojevrstan katalizator cjeloživotnog učenja u vrtiću, jer u njemu potiče i podržava individualni i organizacijski razvoj, samoobnovu i kontinuiranu transformaciju odgojno–obrazovne prakse i konstruiranje kurikuluma. On je predvodnik pozitivnih promjena u vrtiću i nezamjenjiv sukreator kurikuluma.

Projekt MZOS 130-1301761-1772

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//