Normal view MARC view ISBD view

Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji / Zagorac, Ivana.

By: Zagorac, Ivana.
Material type: materialTypeLabelArticleDescription: 33-34.Other title: Critical Thinking in Bioethics Education [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.01 | Sokrat, filozofija odgoja, dijalog, kritičko mišljenje hrv | Socrates, philosophy of education, dialogue, critical thinking eng In: 13. Dani bioetike (13-14.05.2011. ; Rijeka, Hrvatska) 13. Dani bioetike str. 33-34Gosić, Nada ; Muzur, AmirSummary: Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduhvatu. Drugi dio razmatra ulogu dijaloga u tradicionalnim i modernim teorijama o odgoju. Pokazat će se da bioetička edukacija, koja uvodi obrazovne teme i ciljeve drugačije u odnosu na tradicionalnu edukaciju, zahtijeva i nove edukacijske metode. Metoda dijaloga, većinom temeljena na Sokratovu primjeru, nudi čvrsti temelj za razvoj kritičkog mišljenja, koje se može smatrati i metodom i jednim od ciljeva bioetičke edukacije. Treći dio izlaganja bavi se razmatranjem toga prividnoga paradoksa, pritom se oslanjajući na definiciju kritičkoga mišljenja koju je ponudio David Klooster.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduhvatu. Drugi dio razmatra ulogu dijaloga u tradicionalnim i modernim teorijama o odgoju. Pokazat će se da bioetička edukacija, koja uvodi obrazovne teme i ciljeve drugačije u odnosu na tradicionalnu edukaciju, zahtijeva i nove edukacijske metode. Metoda dijaloga, većinom temeljena na Sokratovu primjeru, nudi čvrsti temelj za razvoj kritičkog mišljenja, koje se može smatrati i metodom i jednim od ciljeva bioetičke edukacije. Treći dio izlaganja bavi se razmatranjem toga prividnoga paradoksa, pritom se oslanjajući na definiciju kritičkoga mišljenja koju je ponudio David Klooster.

Projekt MZOS 130-1300990-1085

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha