Normal view MARC view ISBD view

Važnost kvalitetnih projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma / Blažević, Zrinka ; Tomić, Daniel ; Tijanić, Lela.

By: Blažević, Zrinka.
Contributor(s): Tomić, Daniel [aut] | Tijanić, Lela [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 189-198 str.Other title: Importance of High-Quality Projects for Development of Croatian Tourism in Period of Crisis [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.01 | kriza, projekti, razvoj turizma u Republici Hrvatskoj hrv | crisis, projects, tourism development in Croatia eng In: Projekti i projektni menadžment (25-26.02.2011. ; Zaprešić, Hrvatska) Projekti i projektni menadžment, Zbornik radova str. 189-198Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Skledar, Nikola ; Vojnović, Savo ; Žarković, NevenSummary: Svjetska ekonomska kriza bilježi značajan napredak prelijevanjem financijske krize na realni sektor, a popraćena je mnogobrojnim socijalnim problemima koji su prouzročeni otkazima uslijed silazne putanje svjetskog gospodarstva. Kao mala ekonomija integrirana u globalizirane gospodarske tokove Republika Hrvatska je počela osjećati posljedice globalne ekonomske krize. Iako je teško odrediti uzroke, trajanje i posljedice krize u kojoj se nalazimo, izvjesno je da je aktulana kriza usporila ili onemogućila ostvarenje brojnih razvojinh projekata, te su mnoge zemlje, iako svjesne da kriza može biti šansa ako joj se pristupi kvalitetnom strategijom i projektima, prestale financirati istraživačke i razvojne projekte. Turizam, kao jednu od ključnih gospodarskih grana u Republici Hrvatskoj pogodila je slična sudbina. Značajan porast nezaposlenosti popraćen sniženjem razina plaća izaziva osjećaj nesigurnosti potrošača što utječe na razvoj turizma. Predviđen je značajan pad fizičkih pokazatelja u turističkim dolascima i noćenjima u Republici Hrvatskoj. No, uz kvalitetnu strategiju razvoja i mnogobrojne projekte, čiji je cilj poticanje razvoja turizma Republike Hrvatske kroz razvoj turističke ponude, očuvanje i obnovu tradicijskih objekata, oživljavanje starih zanata i lokalnih običaja te profiliranje Hrvatske kao turističkog odredišta izbjegnuti su rezultati katastrofalnih predviđanja te je utvrđen porast od 1, 91% (2007.), 1, 92% (2008.) do 2, 07% (2009. godine) na uštrb drugih država. Stoga se s opravdanjem pitamo: Kakva je strategija korištena, odnosno u koje je projekte hrvatski turizam ulagalo u periodu krize?
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Svjetska ekonomska kriza bilježi značajan napredak prelijevanjem financijske krize na realni sektor, a popraćena je mnogobrojnim socijalnim problemima koji su prouzročeni otkazima uslijed silazne putanje svjetskog gospodarstva. Kao mala ekonomija integrirana u globalizirane gospodarske tokove Republika Hrvatska je počela osjećati posljedice globalne ekonomske krize. Iako je teško odrediti uzroke, trajanje i posljedice krize u kojoj se nalazimo, izvjesno je da je aktulana kriza usporila ili onemogućila ostvarenje brojnih razvojinh projekata, te su mnoge zemlje, iako svjesne da kriza može biti šansa ako joj se pristupi kvalitetnom strategijom i projektima, prestale financirati istraživačke i razvojne projekte. Turizam, kao jednu od ključnih gospodarskih grana u Republici Hrvatskoj pogodila je slična sudbina. Značajan porast nezaposlenosti popraćen sniženjem razina plaća izaziva osjećaj nesigurnosti potrošača što utječe na razvoj turizma. Predviđen je značajan pad fizičkih pokazatelja u turističkim dolascima i noćenjima u Republici Hrvatskoj. No, uz kvalitetnu strategiju razvoja i mnogobrojne projekte, čiji je cilj poticanje razvoja turizma Republike Hrvatske kroz razvoj turističke ponude, očuvanje i obnovu tradicijskih objekata, oživljavanje starih zanata i lokalnih običaja te profiliranje Hrvatske kao turističkog odredišta izbjegnuti su rezultati katastrofalnih predviđanja te je utvrđen porast od 1, 91% (2007.), 1, 92% (2008.) do 2, 07% (2009. godine) na uštrb drugih država. Stoga se s opravdanjem pitamo: Kakva je strategija korištena, odnosno u koje je projekte hrvatski turizam ulagalo u periodu krize?

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//