Normal view MARC view ISBD view

Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća / Marko Jurčić ; Ivan Markić.

By: Jurčić, Marko, pedagog.
Contributor(s): Markić, Ivan, pedagog [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 268-275 str.Other title: Attaining campetent knowledge and the art of creative teaching through lifelong learning [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | Cjeloživotno učenje, znanje, kreativno nastavno umijeće, kompetencije hrv | lifelong learning, knowledge, art of creative teaching, competences eng In: AZ ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS A FELZÁRKÓZTATÁS VETÜLETEI AZ OKTATÁSBAN - JEDNAKOST ŠANSI KAO REZULTAT INTEGRACIJE U OBRAZOVANJU (17-19.09.2009. ; Subotica, Srbija) A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig str. 268-275Bene, AnnamariaSummary: U ovom radu pozornost je usmjerena na značajke procesa cjeloživotnog učenja, kao obrazovni zadatak svakog nastavnika, u razvoju kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća. Posebno se razmatra artikuliranje stručno-profesionalnog usavršavanja nastavnika u sustav cjeloživotnog obrazovanja radi razvoja kompetencija nužnih za djelotvorno ostvarivanje procesa poučavanja i učenja. Izlažu se osnovne značajke usmjeravanja i uklapanja nastavnika u organizirani, sustavni i koordinirani proces cjeloživotnog učenja radi osuvremenjivanja i poboljšavanja kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća koje se ogleda u osposobljenosti za suvremeno poimanje organizacije i realizacije odgojno – obrazovnog procesa, odnosno, u mijenjanju i usavršavanju cjelokupnog odgojno – obrazovnog procesa dajući mu novu kvalitetu i nove uvide u poučavanje i učenje. Općenito, profesija nastavnika promatra se kao kontinuirano oblikovanje osobne profesionalnosti temeljene na principima cjeloživotnog učenja.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

U ovom radu pozornost je usmjerena na značajke procesa cjeloživotnog učenja, kao obrazovni zadatak svakog nastavnika, u razvoju kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća. Posebno se razmatra artikuliranje stručno-profesionalnog usavršavanja nastavnika u sustav cjeloživotnog obrazovanja radi razvoja kompetencija nužnih za djelotvorno ostvarivanje procesa poučavanja i učenja. Izlažu se osnovne značajke usmjeravanja i uklapanja nastavnika u organizirani, sustavni i koordinirani proces cjeloživotnog učenja radi osuvremenjivanja i poboljšavanja kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća koje se ogleda u osposobljenosti za suvremeno poimanje organizacije i realizacije odgojno – obrazovnog procesa, odnosno, u mijenjanju i usavršavanju cjelokupnog odgojno – obrazovnog procesa dajući mu novu kvalitetu i nove uvide u poučavanje i učenje. Općenito, profesija nastavnika promatra se kao kontinuirano oblikovanje osobne profesionalnosti temeljene na principima cjeloživotnog učenja.

Projekt MZOS 130-1301761-1765

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//