Normal view MARC view ISBD view

Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu / Ivan Markić.

By: Markić, Ivan, pedagog.
Material type: ArticleArticleDescription: 48 str.Other title: Information and communication technology in National curriculum [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | informacijsko-komunikacijska tehnologija, Nacionalni kurikulum, cjeloživotno obrazovanje, kompetencije, osposobljavanje hrv | information and communication technologies, National curriculum, life-long education, competence, enabling eng In: Društvo i tehnologija 2009. (28-30.06.2009 ; Zadar, Hrvatska) Informatologia Separat Speciale, No. 12 str. 48Mario PlenkovićSummary: Svrha ovoga rada jest prikazati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju kao sastavni dio Nacionalnog kurikuluma. Naime, Nacionalni kurikulum, trenutačno u nas vrlo aktualna pedagoška tema, donosi odmak od starih, državno propisanih nastavnih planova i programa, te se okreće pitanju cilja i ishoda kroz kompetencije. Želi se, zapravo, reći što učenik određene dobi može i treba znati, koje vještine, sposobnosti i stavove treba i može razviti u određenim životnim i školskim razdobljima. Na tragu navedenoga, prikazat ćemo razloge uvođenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u Nacionalni kurikulum, mogućnosti koje nudi kao zaseban predmet te kao međupredmetno područje u razvoju ključnih kompetencija potrebnih pojedincu za aktivno, kreativno i odgovorno participiranje u današnjem društvu. Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u stjecanju i razvijanju kompetencija za cjeloživotno obrazovanje ima vrlo važnu ulogu u osposobljavanju učenika za cjeloživotno učenje i djelovanje u društvu znanja.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Svrha ovoga rada jest prikazati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju kao sastavni dio Nacionalnog kurikuluma. Naime, Nacionalni kurikulum, trenutačno u nas vrlo aktualna pedagoška tema, donosi odmak od starih, državno propisanih nastavnih planova i programa, te se okreće pitanju cilja i ishoda kroz kompetencije. Želi se, zapravo, reći što učenik određene dobi može i treba znati, koje vještine, sposobnosti i stavove treba i može razviti u određenim životnim i školskim razdobljima. Na tragu navedenoga, prikazat ćemo razloge uvođenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u Nacionalni kurikulum, mogućnosti koje nudi kao zaseban predmet te kao međupredmetno područje u razvoju ključnih kompetencija potrebnih pojedincu za aktivno, kreativno i odgovorno participiranje u današnjem društvu. Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u stjecanju i razvijanju kompetencija za cjeloživotno obrazovanje ima vrlo važnu ulogu u osposobljavanju učenika za cjeloživotno učenje i djelovanje u društvu znanja.

Projekt MZOS 130-1301761-1765

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//