Normal view MARC view ISBD view

Konzervativna avangarda. Teorija konzerviranja kao kontrakultura, od Boita do Riegla / Špikić, Marko.

By: Špikić, Marko.
Material type: ArticleArticleDescription: str.Other title: Conservative avant-garde. Theory of conservation as a counter-culture, from Boito to Riegl [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.05 | konzerviranje, restauriranje, Boito, Riegl, Dehio, Gurlitt hrv | conservation, restoration, Boito, Riegl, Dehio, Gurlitt eng In: Pozvano predavanje na Oddelku za umetnostno zgodovino Filozofske fakultete u Ljubljani. (15.12.2011. ; Ljubljana, Slovenija)Summary: Između 1880. i 1900. godine u teoriji konzerviranja zbile su se promjene koje su u velikoj mjeri obilježile način interpretiranja kulturne baštine kao i kasniju teoriju i praksu njezina očuvanja. Promjene su bile percepcijske i metodološke. Kakva je bila recepcija konzervatorskog posla govori činjenica da su se njime bavili vodeći povjesničari umjetnosti toga doba: John Ruskin, William Morris, Camillo Boito, Moritz Thausing, Georg Dehio, Cornelius Gurlitt, Paul Clemen i Alois Riegl. U predavanju će se raspravljati o odnosu konzervatorske teorije i inovativnih pristupa tadašnje povijesti umjetnosti, odnosno o sukobu historijskih i estetskih vrijednosti. Govorit će se o socijalnim i kulturnim uvjetovanostima nastanka nove teorije konzerviranja u Europi kao revizije paradigme „stilskog restauriranja“.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Između 1880. i 1900. godine u teoriji konzerviranja zbile su se promjene koje su u velikoj mjeri obilježile način interpretiranja kulturne baštine kao i kasniju teoriju i praksu njezina očuvanja. Promjene su bile percepcijske i metodološke. Kakva je bila recepcija konzervatorskog posla govori činjenica da su se njime bavili vodeći povjesničari umjetnosti toga doba: John Ruskin, William Morris, Camillo Boito, Moritz Thausing, Georg Dehio, Cornelius Gurlitt, Paul Clemen i Alois Riegl. U predavanju će se raspravljati o odnosu konzervatorske teorije i inovativnih pristupa tadašnje povijesti umjetnosti, odnosno o sukobu historijskih i estetskih vrijednosti. Govorit će se o socijalnim i kulturnim uvjetovanostima nastanka nove teorije konzerviranja u Europi kao revizije paradigme „stilskog restauriranja“.

Projekt MZOS 130-1301080-1075

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//